Welke heli kopen?

• Topicstarter Topicstarter orpian
  • Startdatum Startdatum
Ha Eric,
Ik zou zelf na een week simmen het zat worden, en wellicht er niet eens zin meer in hebben, ALS ik niet echt zou kunnen vliegen.
Topic starter is een beginner (neem ik aan) en die zal voorlopig niet aan een CP beginnen denk ik ;)
En natuurlijk is het aan te bevelen om te gaan simmen op het moment dat het echt serieus gaat worden.
Maar de echte fun er van beleven is natuurlijk waar het wel om gaat met een hobby.
Ik zou denk ik topic starter ook een Solo Pro aanraden, vlieg je niet zo erg snel kapot als je het vergelijkt met andere machientjes.
En verder, veel, heel veel lezen en vragen (alhier) ;)

Die toevoeging, graag gedaan!
Vond hem zelf ook erg leuk/interessant en een filmpje kijken gaat veel sneller dan lezen :D

Ik ben het met eric eens dat je beter in 1 keer een goede sim en een goede heli (cp) kunt aanschaffen dan dat je je tijd gaat verdoen aan die goedkope dingen die toch niet goed vliegen. (Tenzij je nog niet zeker weet of je met deze hobby door wilt gaan) het nadeel is wel dat je HEEEL VEEEL geduld moet hebben en VEEL moet lezen en simmen voordat je echt kunt beginnen met vliegen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Groeten,
Patrick

Back