welke heli na mijn blade.

hoi mensen

deze vraag is vast al duizend keer gesteld,maar iedereen heeft andere voorkeuren en wensen.

ik wil een heli erbij gaan kopen het word mijn eerste grote.

ik wil een kwalitatief goede heli zonder flybar en waar de onderdelen gewoon van te krijgen zijn.
een zender heb ik al dx8.(mijn budget ligt ongeveer op 1000 euro compleet met servos en motor)

ik heb mijn buurbuurman gesproken en die zei compass en nu heb ik zitten kijken maar ik zag dat de onderdelen echt sterversduur waren.
bladhouders bv(niet dat je die echt hoeft te vervangen dan moet het heel gek lopen)maar die kosten bijna 100 euro.

dus ik zoek een goede heli met goede betaalbare onderdelen.

wat voor merk en model moet ik dan naar kijken.
de grootte 450,500,550(het liefst 550)

dus uhhh zet hier neer wat je denkt dan kan ik het allemaal rustig bekijken.

aangezien ik dus nog een beginner ben weet ik niets van merken alleen dat ik align vaak tegenkom in het te koop forum.(en dat is niet omdat ze slecht zijn maar er veel van zijn)

Stja,wat zou ik zeggen??

Binnenkort komt de HeliExpert 50E Pro in de aanbieding voor slecht rond de 600 eurie's

Er is zoveel keus en echt slechte heli's worden nie meer gemaakt afhankelijk wat je eisen zijn en wat je er van verwacht

S6

Jeroen

Stja,wat zou ik zeggen??

Binnenkort komt de HeliExpert 50E Pro in de aanbieding voor slecht rond de 600 eurie's

Er is zoveel keus en echt slechte heli's worden nie meer gemaakt afhankelijk wat je eisen zijn en wat je er van verwacht

S6

Jeroen

Uhh ja mijn eisen.
Het moet gewoon een kwalitatief goede heli zijn waar ik een tijd mee voorruit kan want je koopt niet elke week een heli.
Ook moet hij 3D kunnen. Niet dat ik dat al kan maar wil het ooit gaan proberen.
Moet er gewoon enkele jaren mee voorruit kunnen.
O ja en 1 accu is ook wel een eis.

Ja, dan kom je toch al snel in het align straatje.
Die zijn kwalitatief best goed, en kunnen meegroeien van beginner tot 3d master

Dan is de max maat haast een 550 size.. als er maar 1 accu in mag. 1 accu is trouwens rare omschrijving, het kan immers ook een 12s accu zijn...

Geloof me maar dat de hex uitvoerig getest is met 3d haha.
1000 euro met elektronica is best krap als je alles los gaat zoeken. Dan zou ik voor een 550 trex gaan.... Voor n 450 of 500 kan je voor dat bedrag helemaal los gaan. Align is gewoon n goed overall merk, goed betaalbaar maar komt toch iets te kort als je hard(en dan bedoel ik echt hard) 3d vliegt.

Compass mag dan wel iets duurder zijn met zijn onderdelen,in de kop zitten er ook minder dan bijvoorbeeld trex.dus ik denk dat zich wel compenceerd met een crash.

Ik zou niet alleen naar de kosten kijken maar ook kijken naar de heli die mooi vind teminste zo kies ik mijn spul :)

2x zo weinig onderdelen en 3x zo duur is nog steeds duurder in t eind:D

Zonder dollen, Compass vliegt echt goed, uit de doos beter dan een Align, maar hoe beter=hoe duurder... dat geldt met alles.

mischien kom ik wel een keer een tweeddehandse tegen.moet uiteraard wel een goede zijn. ben altijd een beetje bang voor tweedehands met zoiets.aangezien ik er zelf te weinig verstand van heb.

Back