Welke heli neem ik als opvolger van coaxiaal?

Ok, allen bedankt voor uw hulp, ik heb zojuist de hk450 besteld.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe hij bevalt etc. zodat degenen die me gewaarschuwt hebben "i told you so" kunnen roepen. :p

Ehm, hopelijk heb je enige ervaring met het sleutelen. De HK450 wordt zonder enige bouwtekening geleverd...

Sleutelen is mijn werk en knutselen is mijn hobby, dit tesamen met genoeg handleidingen op het net moet het toch goed komen dacht ik zo.

Vergis je hier niet in. Welke handleidingen gebruik je dan? Want geen heli is gelijk. Een beetje verstand van het principe van hoe een heli in elkaar zit, is toch wel vereist om een heli vanaf de grond af aan op te bouwen. De heli zal binnenkomen als een pakketje ten grootte van anderhalve tot twee hagelslagdozen. Het is mogelijk, maar als ik jou was zou ik dan toch iemand bij de hand houden die je evt. kan helpen, want geloof me, één onderdeeltje verkeerd op de plek, zelfs maar achterstevoren plaatsen ervan of iets dergelijks, kan zorgen voor vliegen of vallen.

Ik weet niet welke handleiding ik ga gebruiken, voordat ik hem kocht heb ik even gegoogled en meerdere duidelijke handleidingen gevonden met foto's etc. daar maak ik me dus niet zoveel zorgen om.

Afstellen is een ander verhaal, ik heb absoluut niet de illusie dat ik dat als groentje wel even doe, daar ga ik dus ook een slachtoffer voor strikken met ervaring, interesse? ;)

Vergis je hier niet in. Welke handleidingen gebruik je dan? Want geen heli is gelijk. Een beetje verstand van het principe van hoe een heli in elkaar zit, is toch wel vereist om een heli vanaf de grond af aan op te bouwen. De heli zal binnenkomen als een pakketje ten grootte van anderhalve tot twee hagelslagdozen. Het is mogelijk, maar als ik jou was zou ik dan toch iemand bij de hand houden die je evt. kan helpen, want geloof me, één onderdeeltje verkeerd op de plek, zelfs maar achterstevoren plaatsen ervan of iets dergelijks, kan zorgen voor vliegen of vallen.

Ik weet niet welke handleiding ik ga gebruiken, voordat ik hem kocht heb ik even gegoogled en meerdere duidelijke handleidingen gevonden met foto's etc. daar maak ik me dus niet zoveel zorgen om.

Afstellen is een ander verhaal, ik heb absoluut niet de illusie dat ik dat als groentje wel even doe, daar ga ik dus ook een slachtoffer voor strikken met ervaring, interesse? ;)

Nou, ik moet heel eerlijk zeggen, ikzelf ken alleen de theorie van het afstellen en kan het maar heel moeilijk in de praktijk brengen. Ik heb er namelijk nauwelijks tijd voor. En, jaja je mag lachen, als ik mijn heli in de prak heb en mijn pa, met wie ik altijd vlieg, die vindt, dan staat-ie de volgende dag al weer klaar om te vliegen. :mrgreen: Hij repareert 't al voordat ik eraan kan beginnen :D. Dus blijft het voor mij voorlopig bij de theorie, haha.

Ik denk dat je via Google ook wel een heliclub bij je in de buurt kunt vinden. Als je daar gaat kijken, daar zijn altijd wel mensen die bereid zijn om je te helpen.

kijk op helifreak. FF aanmelden en dan de videos van Finless bob kijken.

Als beginner heb je daar ontzettend veel aan !!!!!

Heeft een bouw serie van de V2 erg duidelijk en de viedeo ccpm setup 1 en 2 zijn onmisbaar.

Back