Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
in een volledig windstille omgeving merk je dat met de echte kleintjes.
je staartrotor blaast de heli opzij.
Hij al best een beetje opzij gaan, al zal dat niet extreem vlot of agressief zijn.
Nou voor €10 bij praxis een multimetertje gekocht, gemeten en de rotor kreeg gewoon zijn stroom, moest wel het rotormotortje zijn dan, aangesloten op een lipo en werkte ook gewoon...bleek dat dat kleine rotstekkertje gewoon los te zitten! Probleem gelukkig opgelost iig.
soms gebeurt het ook wel eens dat de prop, welke gewoon op de as wordt geduwd, begint te slippen.
heel klein beetje secondelijm erop, en er goed op letten dat de lijm op de prop/aansluiting as blijft.
komt de lijm in de motor= nieuwe motor
Ja dat slippen was ik ook al tegen gekomen, stukje draadisolatie tussen gedaan werkte ook. Gelukkig houd ik van dit soort geknutsel en gepruts . Hoveren en een beetje rondvliegen tail in en schuin gaat goed nu. Alleen begint de ontvangst af en toe te haperen, zou aan de lipo kunnen liggen maar die zat toch vol genoeg, zeker als je net vliegt. Ook heb ik het stekkertje van de lipo draadjes eraf getrokken en er dus weer op moeten solderen Ik vlieg nu op +- 3 m2 dus ik wil komend weekend buiten gaan vliegen. Hoop op goed weer dus! :roll:
Ik heb inmiddels ruim 2 weken geleden wat onderdelen en wat extra lipo's besteld bij Hobbyking maar de bestelling is nog niet eens verzonden. Reacties op vragen duurt dagen en als klap op de vuurpijl krijg ik als laatste reactie dat de post geen lipo's wil verzenden:
"Due to an unforeseen circumstance, our International Warehouse is encountering delays in shipment of orders. Please be informed that this delay is due to certain shipping courier who do not allow shipping of orders with LiPo batteries due to customs issues. Our warehouse is now doing manual segregation of orders to identify the ones that needs to be shipped using another courier which will also be soon identified."
Ehh..
Afgelopen week trouwens al ergens anders mijn spulletjes gehaald want ik kon al bijna 2 weken niet vliegen .