welke is beter de honeybee fp of walkera 04??

Ik heb een jaar lang gevlogen met een Honeybee FP, het heeft me aan crashparts 1x een hoofdas gekost. In de loop van het jaar heb ik hem wel omgebouwd naar een brushless heli met Kyosho M24 blaadjes, waardoor hij nu helemaal super vliegt. Intussen heb ik ook alweer geruime tijd een T-Rex 450 en een Hurricane 200, maar de Honeybee FP wordt toch nog regelmatig gepakt als ik weer eens wat nieuws ga proberen, of om gewoon even lekker mee te "raggen".

Hier een filmpje van mijn HoneyBee FP, met een flycamone2 eronder geplakt:
Indoor FlyCamOne 2 under HoneyBee FP - Putfile.com

Het grote voordeel van de HoneyBee is dat de ontvanger ook werkt met standaard zenders van graupner/futaba/multiplex. Het zendersysteem van Walkera werkt alleen met walkera. Mocht je na een tijdje besluiten om een goede zender te kopen, dan is een HoneyBee (Esky) een beter idee, omdat je dan de ontvanger die erin zat gewoon kan blijven gebruiken.

Verder is het zo dat de zenders van Walkera nog wel eens op meer kanalen stralen dan het kanaal waar hij voor bedoeld is. Gevolg... als je met meer mensen tegelijk aan het vliegen bent, dan vallen de heli's van iedereen om je heen bij bosjes uit de lucht.

lagge filmpje.
maar als ik de king koop komt er nog een brushless motor bij dan kom ik bijna rond de 200 euro.
dan kun ik net zo goed de belt cp halen van 229 euro met brushless motor en als er bij.
maar wat vinden jullie?

Back