Welke is een goede heli voor te starten

Yup yup maar ik heb nog altijd geen swashplate omdat ik net een nieuwe bmx heb gekocht dus
ik hoop dat ik hem snel kan kopên dat ik trug kan vliegen

Zag net het filmpje.....oeiiii als je dat ding tegen je hoofd krijgt met die snelheid op het eind....piewwww. Waarom vlieg je al rond als een neushover nog lastig is....dat zag er best link uit :p.

Oooo lol :-) al vrij oud in op pagina 7, ik had de hele post even gelezen :-) Op het eind vliegt hij met een rot gang richting zichzelf :o.

Pffe kweet niet hangt er vanaf hoeveel ze bieden als ze een goed bod doen doe ik hem weg maar voor een bod waar ik veel verliez me doe hou ik hem zelf

hoeveel zou ik er voor moeten vraagen?µ

heli's zijn bijna niets waard 2e hands...

je kan het beter laten staan, en ze later opnieuw leren vliegen.
alleen met de accu's ff opletten, na een jaar oid kunnen die wel eens rot worden (ook al gebruik je ze niet)

en je hebt het nu toch al..
als je het ooit later opnieuw gaat kopen, heb je een paar 100 eur weggegooid..

Niets waard tweedehands? Ik kocht mijn mcxp voor €149 (nieuw) en verkocht hem weer voor €110 inclusief wat extra's maar toch. Verschilt denk ik per heli.

Doorzettingsvermogen is eigen aan deze hobby... je kan niet verwachten dat je na 5 accuutjes 3D kan vliegen. Eerst leren stappen vooraleer je leert lopen geldt ook hier meer dan ooit.

Natuurlijk lijkt het in die spectaculaire viediofilmpjes op youtube makkelijk. Men staat er blijkbaar niet bij stil dat dit jaren ervaring vraagt (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)

Ik begin nu stilaan 8'jes te vliegen na ongeveer een half jaar alleen hoveren met een Blade 450 (iets meer dan 2 uur vliegtijd alles bij elkaar, ik vlieg niet dagdagelijks en meestal ook maar 2 acuutjes na elkaar). Ik vlieg dan wel meer dan 20 jaar vliegtuigen...

Let op: niet m'n bedoeling om je een 450 te adviseren. Na wat ik in het filmpje gezien heb blijf je daar best nog even vanaf...

Mijn advies: doe die heli nu niet weg omdat het wat moeilijk is, laat em een paar weken aan de kant staan en probeer dan stapsgewijs opnieuw: eerst dat ding leren controleren al hoverend met de staart naar je toe, vervolgens zijdelings en dan met de neus naar je toe. (dat lijkt saai, maar het is de enige manier) Vanaf dat moment kan je stilaan aan rondvliegen beginnen denken. Nadien wordt het eens zo leuk.

Bryan nee aleen van heli
ik vind heli's niet zo leuk meer

Maar ik kan al met de neus in vliegen
maar ik vind het niet meer zo leuk als eerst

Back