welke keuze kan ik het beste maken?

hmmmm, nog een proten rijder uit eelde?

als je wat meer informatie over de proten klasse wilt hebben,moet je me maar ff en pm sturen of ff reageren in het proten topic

Laatst bewerkt:
jij bent kees zeker?

dan weet je ook wel wie ik ben! ik Werk bij meulman, kort haar... ;)

als ik voor een nieuwe ga dan doe ik dat via stormer in USA. daar kost hij omgerekend 175,- excl verzend kosten. ik zag dat hij in duitsland 265,- dan zal dat in nederland zo ongeveer 300,- zijn dus dat zou wel uit moeten kunnen.

Ik ben de pro10 topic al aan het doorlezen! ben nu bij de 4e pagina.. van de 35 :rolleyes:

groeten.

Laatst bewerkt door een moderator:
was al druk aan het nadenken,hmmmm

eene hendrik uit eelde,ken ik die?

maare die crc heeft wel een paar kinderziektes/probs.verder wel een goede auto zeker voor een beginner.Je kunt er zo het circuit mee op.

De probs zijn niet schrikbarend,maar koop er in iedergeval een set zeer goede schroevendraaiers bij(amerikaanse maat voering!) en de 235 mm uitvoering

Hier bij real80 zijn er een 2 man met een crc(in bedum gekocht bij support modelracing).De meeste andere rijders zijn met de corally onderweg(oude en nieuwe versie).Ik zelf rij met de corally 10ng met crc demping en voorwiel ophanging.

Laatst bewerkt:
ik denk dat je het stukje net gemist hebt maar zegt de winkel Meulman DHZ en houtmarkt je iets!?!? :rolleyes: die hendrik.. dat ben ik! :)

zal ff kijken op het forum!

was al druk aan het nadenken,hmmmm

eene hendrik uit eelde,ken ik die?

maare die crc heeft wel een paar kinderziektes/probs.verder wel een goede auto zeker voor een beginner.Je kunt er zo het circuit mee op.

De probs zijn niet schrikbarend,maar koop er in iedergeval een set zeer goede schroevendraaiers bij(amerikaanse maat voering!) en de 235 mm uitvoering

Hier bij real80 zijn er een 2 man met een crc(in bedum gekocht bij support modelracing= richard v hier op het forum).De meeste andere rijders zijn met de corally onderweg(oude en nieuwe versie).Ik zelf rij met de corally 10ng met crc demping en voorwiel ophanging.

ohh oke ;) dacht ik!

vandaag even gekeken bij real80. hier waren de kyosho world cup races. Ik had er iets meer van verwacht maar wel leuk om te zien.

in de sport klasse waren een stuk of 8 wagentjes en de standaardklasse dacht ik 3 waarvan er 2 kapot gingen in de finale :)

ik was er pas vanaf 15:15 uur en heb niet alles gezien! ook de finale heb ik helaas moeten missen.

Geweldige klasse die Kyosho cup.. vorig jaar al net zo'n succes (niet dus)

Wij zijn er ook nog even geweest alleen begon het net te regenen. helaas helaas.

Back