Welke lader voor een mooi prijsje

Ja ik ga zwz door met deze hobby doe het nu ongeveer 2 jaar dus snel stoppen doe ik niet haha

verstuurd van af de grond :)

Meeste laders kunnen wel veel amp laden, vaak is het belangrijkste de voeding dat die genoeg power kan leveren.. bij voorbeeld een oude computer en dan niet zo'n laptop ding maar uit een vaste computer..

Zo heb ik mijn lader;-)
wi63d2.jpg

Inderdaad een oude pc voeding aanpassen werkt perfect! Gebruik ik ook, en als ik ergens heen ga neem ik een laptop voeding mee waar de accucel 6 aan angt...lekker licht en klein!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zo'n universele voeding, volgens mij we, voor laptop-achtige apparaten en die kan 4A laden. Hopelijk houdt die het wel een tijdje vol... De eigenaar gaat anders niet blij worden :rolling:

Mijn ervaring met zulke voeding is dat ze snel te warm worden en zich zelf uit schakelen voor paar seconden en weer Aan gaan;-)

Voor degene die zelf een PC voeding om willen gaan bouwen:
ombouwen-pc-voedingen

Je hoeft de voeding toch niet om te bouwen als je al een werkende PC hebt met wat extra molex stekkers? Als je 2 molex stekkers in serie schakelt en dat aansluit op je charger ben je ook klaar! Ik denk dat er meer mensen zijn met een werkende PC dan met een oude PC voeding!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou er komen veel pc nu bij het oudijzer vewege dat xp niet meer word ondersteund dus plaats op marktplaats dat je zoekt naar een oude computer voeding van een gecrashede computer en misschien hoef je alleen verzendkosten te betalen net zoals ik gedaan heb;-)

Back