welke lipo in een esky king3

Zodra hij gaat piepen en ik landt meteen, staat de accu bij het laden op 10.8 volt. Dat vindt ik netjes. Met de timer vindt onbetrouwbaarder.

Ook zijn niet alle piepers gelijk, sommigen gaan veel te vroeg piepen. :D
dat merk ik, mijn pieper begint ook al af en toe een piepje te geven naar een paar minuten.

10.8/3=3,6V Dat vind ik toch al aan de lage kant. Hoeveel % van je celcapaciteit laad je dan bij? Kan zijn dat het wat dat betreft wel goed zit.
Niet iedere lipo en heli is hetzelfde.

heb vanmorgen voor het eerst gehoverd en dat ging goed totdat ik te dicht bij een struik kwam en het gas iets te snel dicht deed waardoor een blad tegen mijn horizontal kwam en deze beschadigde incl. een blad, vanmiddag opnieuw een poging gewaagd die veel beter ging alleen vond ik dat hij naar links bleef weglopen, bleek een schroef te zijn losgetrilt van de besturing naar de flybar, verder geen problemen gehad.
Moet er wel extra accu's bij hebben, en natuurlijk awt74 danken voor de hulp die hij mij heeft gegeven.:worship:

Zelf heb ik ook (nog) een HBK 3 en ik heb er een accu van 2800Mah in.
Dit gaat perfect.

Past er net in maar hij vliegt nog gewoon goed. Ook nog goed stabiel.

Mmm is dit niet heel zwaar ( ik heb ook een HBK 3 ? Ik had de 2200Mah besteld, 3 stuks en ze hebben 2800Mah geleverd....het past inderdaad wel maar ik maak me wat zorgen over het gewicht maar daar heb je dus geen last van ?

10.8/3=3,6V Dat vind ik toch al aan de lage kant. Hoeveel % van je celcapaciteit laad je dan bij? Kan zijn dat het wat dat betreft wel goed zit.
Niet iedere lipo en heli is hetzelfde.

Ik grbruik deze. Lipo alarm bmiIn te stellen tussen 3 en 4 volt, in stappen van 0,5 volt. Geeft licht en geluid
Groeten
Martin

Laatst bewerkt:
Back