Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruikt nu de powerhouse 3s 3200 mah ik vind dat ze veel last van kou hebben.
Code:Flight power 9, Powerhouse kokam dymond 7, <b>rhino 0!!!!<b> zippy 8, hexTronik HobbyCity Polyquest 7,
Hierom!
her-opbouw-verslag-hobby-ruimte
Prima accus, alleen wel in de buurt blijven, tijdens t laden niet zelf gaan douchen of pitten..
Nando had dit ook met een Rhino accu.
Hierom!
Prima accus, alleen wel in de buurt blijven, tijdens t laden niet zelf gaan douchen of pitten..
Hyperion G3 35C ----- 10
Flight power----------- 7
rhino------------------ 4
zippy------------------ 8
hexTronik-------------- 5
Polyquest-------------- 2
DN-Power-------------- 1
Elektrolite-------------- 7
Long Max-------------- 6
Flightpower 5
Himodel 6
Zippy 9
Graupner(kokam) 7
V-TEC 8
Fullriver 9
Flightpower - geen ervaring
Himodel 7, voor de prijs goed
Zippy 9, gewoon top prestaties voor een redelijke prijs
Rhino 7, beetje vergelijkbaar met zippy, net iets minder vind ik
Nee dat had ik niet! (toe bestonden er nog geen Rhino's)Hierom!
Tuurlijk, je moet bij elke accu die aan het laden is in de buurt blijven en ze nooit onbeheerd laten liggen aan de lader.
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat die 2 branden veroorzaakt zijn door het uit elkaar klappen van een lipo. Zeer zeker als je ziet wat ik heb moeten doen om bewust een lipo op te blazen of in brand te krijgen. En dan waren de lipo's die ik gebruikt heb al licht beschadigd tot zelfs al bol
Ik gok eerder op een kortsluiting in een verlengsnoer of zo. Wie heeft er nu niet een verlengsnoer opgerold in gebruik in het hobbyhok...........
Het verbaast me wel dat deze 20 c en dat de 15 c duurder is.
kloppen die prijzen wel?