Welke luchtfilter?

• Topicstarter Topicstarter 123teun123
  • Startdatum Startdatum
Ik heb er wat onderdelen voor mijn kyosho besteld (toen ze dat nog verkochten). Het kan soms wat langer duren. Alles wat ik daar besteld heb ik binnengekregen. Gewoon nog even wachten.

Meestal moeten zij die producten eerst zelf bestellen en binnen krijgen, dus kunnen ze het niet eerder versturen dan als zij het binnen hebben

Betaal je de hoofdprijs, kan je nog weken wachten op je spullen. Bij PK is het vaak hetzelfde liedje. Huilen met de pet op, met die modelbouwwinkels in Nederland. :cry:

Als modelbouwwinkel kun je nu eenmaal niet alles op voorraad hebben. Alles wat aan de rekken hangt kost geld. Des te meer merken je hebt des te meer onderdelen je hebt. Bedragen lopen erg hard op tot meer dan €10.000,-- handelsvoorraad en dat moet je niet willen. Onderdelen die vaak stuk gaan zullen vaak wel op voorraad zijn. En wat niet op de site staat en ze verkopen het merk wel kunnen ze alles bestellen. Je zet toch geen dingen op de site die je niet kunt verkopen omdat je ze niet hebt ???

Vergeet niet dat het een hoop geld kost om maar alles in huis te hebben. Daarom bieden ze het wel maar dan moeten ze het zelf ook bestellen voordat ze het aan jou kunnen leveren.

Klopt.

Ik vind het wel mee vallen. Maar ja, als je geen vaste klant bent zullen ze ook geen haast voor je maken, dat krijg je als je alleen goedkoop in het buitenland wilt kopen.

Waarheid als een koe.

Ja mooi systeem he? Kan je het beter gewoon meteen zelf bestellen voor een fractie van de kosten. Oh wacht, dat doe ik ook altijd haha. ;)

Op een dag kom je erachter dat die modelbouwzaak om de hoek de deur moet sluiten omdat hij niks verkoopt. Je zal hem missen.........

En zo help je de middenstand naar de klote. :) en blijven er straks helemaal geen gewone winkels meer over..

En dan wordt het ook lastiger om te bestellen in het buitenland..

Zo denk ik er ook over. En gaat er eens wat stuk, zit je met garantie.

Iemand kocht een Mamba regelaar in HK, regelaar fikt uit, en wil via NL winkelier garantie claimen. Meneer heeft dus nu een dure regelaar (€350) en koopt nu via winkelier een nieuwe is iets duurder, maar fikt ie weer uit, vergoed de leverancier het als het een productie fout is. Die andere €350 is gewoon weggegooit. Maar helaas willen heel veel dit niet zien en verdwijnen er steeds meer winkels.

Meestal moeten zij die producten eerst zelf bestellen en binnen krijgen, dus kunnen ze het niet eerder versturen dan als zij het binnen hebben ... En wat niet op de site staat en ze verkopen het merk wel kunnen ze alles bestellen. Je zet toch geen dingen op de site die je niet kunt verkopen omdat je ze niet hebt ???

Vandaar dat ik het dan dus ook gewoon zelf bestel. Als de modelbouwboer niet (op voorraad)heeft/aanbied wat jij wilt hebben, en dat is meestal zo bij mij, waarom zou je het dan wel via hem gaan bestellen en de hoofdprijs betalen? Dat bedoel ik ermee, verder niet.

Op een dag kom je erachter dat die modelbouwzaak om de hoek de deur moet sluiten omdat hij niks verkoopt. Je zal hem missen.........

Waarschijnlijk heb jij dan meer geluk met de modelzaak die bij jouw om de hoek zit. De dichtstbijzijnste hier is een regelrechte aanfluiting. Die verdiend het ook om op de fles te gaan haha. Maar dat is een mooie voor een ander draadje ;).

PS. Ik heb mijn truggy trouwens gekocht in Duitsland via Ebay. Na tegen wat problemen aangelopen te zijn met de GXR28 heb ik toen echt super goeie service gehad van de Kyosho importeur/fabriek aldaar. Het is dan ook deze en niet de leverancier die het vergoedden doet. De leverancier/winkel stuurt het gewoon op naar de importeur/fabriek en laat jouw als je pech hebt, ook nog eens voor de verzendkosten opdraaien.

Laatst bewerkt:
Back