Welke luchtpomp/compressor gebruiken jullie?

Hahahahahahahaha :rolling:
854219_LB_00_FB.EPS.jpg

Dat is hem helemaal ik heb alleen de startkabels er afgehaald heb gelijk een stroomvoorziening op het veld

Zo ik heb die "jumpstart" unit ook onder het stof gehaald en hij werkt prima. Nou kan ik dus mijn Conrad pompje (het ziet er echt leuk uit) weer doorverkopen, wie wil er nog een? (nog in de verpakking).
10 euro (maak ik één cent winst), zie Conrad site.

Wind in de band? Zomaar een ideetje

Heren,

Hoe zou het afgelopen zijn? Toch tunnelvisie bij de jetvliegers.

Alle respect voor de toestellen en het maken van een verbrandingskamer is mij ook niet vreemd, evenals compressor and turbine onderdelen, echter het is bij mij nog geen "Hot Item", wel hetgeen ik wilde tonen.

Retracts

1, 2 of drie wielen ik denk dat het weinig uitmaakt hoe we de "Winf in de band " krijgen (Twents)
Mijn Orion vliegt met een pneumatisch landingsgestel, van een andere prijs prestatie verhouding dan de "legs" voor jullie toestellen maar dat maakt volgens mij ook weer niet uit.
Uit mijn pomp uit de kringloop 1 Euro, komt wel héél goedkope wind, het lijkt de wind van Onze Lieve Heer wel. Maakt ook niet uit!!

Misschien zelfs een idee om als back-uo (blow-up?) bij je te hebben, als zo'n "kwaliteitscompressor" eens de pijp aan Maarten geeft.
Afmetingen, hij ligt op een tegel 30 x 30cm

full

Want laten we nou eerlijk zijn mannen.
Een spuitflesje volblazen met een beetje wind daar heeft een kerel toch niets elektrisch voor nodig. Het bespaart je zelfs sportschoolkosten.

Oh ja Berto, deze is voor je beenspieren, als ik er per ongeluk op trap dan is de tank al vol!!!

Cees

Laatst bewerkt door een moderator:
Frank,

Om niet alleen de uitgaven maar ook het volume van de slang een beetje binnen de perken te houden is deze oplossing gekozen.
Overigens als je werkelijk geinteresseerd bent en dat treedt meestal op als ik niet in beeld ben zoals nu!
let op een enkele cilinder (geen dubbele) en een stevig frame want er zijn ook "barrels" in omloop!

Cees

Blue pumps; happy starts

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk dat is nou ook een mooie optie.

Maar jah, dan moeten we weer "werken met die spieren".

En o ja, hij past niet in m`n jetstartkist ;-)

Back