welke merk is dit

• Topicstarter Topicstarter brainstormer
  • Startdatum Startdatum
B

brainstormer

Guest
default.jpg

welk merk zijn deze autos

dit is de link van het filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=1a6rVjIhHW4

Gezien het formaat lijkt me dat gewoon een 1:8 truggy welke door veel merken geleverd wordt.

Kijk op www.truggy.nl voor meer info over dit soort auto's

Tja het zijn er verschillende. Het meest zie je de Losi Muggy; een kruising tussen een monstertruck en een truggy. Een truggy is weer een kruising tussen een monstertruck en een buggy om het ingewikkeld te maken :)

LOSI muggy...

Doe toch in godsnaam de moeite eens om het gewoon bij google in te tikken...

Losi muggy?
Losi LST2 bedoel je, Middendiff is volgens mij niet toegestaan in een MT wedstrijd.
Verder zie ik Traxxas Revo's en Associated Monster GT

Well other than the HPI 5B at the opening of the video basically you will see a Monster GT in the yellow/orange/blue colors. A few stock LST2's in the grey/white flamed colors...and few various REVOS.

All of which are classified Monster Trucks in any RC race.

Poster bevestigd het ;)

Dirk Jan zei:
Tja het zijn er verschillende. Het meest zie je de Losi Muggy; een kruising tussen een monstertruck en een truggy. Een truggy is weer een kruising tussen een monstertruck en een buggy om het ingewikkeld te maken :)

Dus om een Muggy te maken, moet je 2 monstertrucks kruisen met een buggy? :P

sandermt2 zei:
LOSI muggy...

Doe toch in godsnaam de moeite eens om het gewoon bij google in te tikken...

ik heb in google ingetikt en ik doe moeite ik vraag het aan jullie zo ben ik tenminste zeker

Als je het in Google hebt ingetikt, dan had je, mits je een beetje verstand hebt, daar kunnen zien dat de LOSI muggy van het merk Losi is. Dan hoef je het hier niet nog een keer te vragen. :)

Back