welke micro t

Hallo allemaal,
Ik vind de micro t autotjes wel leuk om te zien en veel mensen die ik ken rijden er ook mee.
Welke is nou eigenlijk beter? de micro desert truck, micro stadium truck, micro baja of micro raminator?
mvg

de micro staduim truck is hetzelfde als de baja alleen de kap is anders. de raminator, tjaa ieder zijn smaak. en de desert truck die is wat grooter dan de andere 3 rijdt ietsjes langzamer maar is stabieler en springt beter

ik heb de raminator , staduim truck en desert truck. bij mij lijken ze allemaal best erg op elkaar zeker de stadium en desert. maar bij mij is de desert het leukste waarom ? gewoon ik vind het de mooiste , beter zal die niet echt zijn als de anderen ;)

De DT is de beste van de Micro-T's. deze is exact hetzelfde als de Micro-T, heeft alleen een iets langere wielbasis, en is hierdoor een stuk stabieler.
Alle 4 auto's hebben hetzelfde chassis (alleen de DT is dus iets langer). alleen de wielen en body zijn anders.

Ik denk dat het in de praktijk wel meevalt,ik merk niet zoveel verschil tussen mijn micro-dt en t.
De micro-t is goedkoper dan de dt en sommige onderdelen zoals banden,kap en Lipo accu zijn goedkoper voor de micro-t tegenover de dt.
Maar het zijn allebei erg leuk auto(tjes) waar je veel lol mee zult hebben.

Ik heb de Baja versie:P
Waarom weet ik eigenlijk niet, ik vond hem gewoon vet omdat ie zo'n Oldskool body heeft:D haha
Ik maak trouwens met mijn helemaal standaard wagentje wheelies als ik vol gas geef (niet op tapijt maar gewoon op een houten vloer).
Maken jullie dat ook met jullie autootjes?
Ps: Ik gebruik de mijne niet echt veel dus als je er nog 1 wilt hebben moet je maar even PM sturen

Ik heb de Baja versie:P
Waarom weet ik eigenlijk niet, ik vond hem gewoon vet omdat ie zo'n Oldskool body heeft:D haha
Ik maak trouwens met mijn helemaal standaard wagentje wheelies als ik vol gas geef (niet op tapijt maar gewoon op een houten vloer).
Maken jullie dat ook met jullie autootjes?
Ps: Ik gebruik de mijne niet echt veel dus als je er nog 1 wilt hebben moet je maar even PM sturen
Die van mij maakt standaard(wel met bb motor) ook wheelies maar met wheeliebar is hij helemaal niet meer te houden(en lipo)

Ik zou gaan voor de Desert Truck, rijd véél beter.
Waar je wel goed moet op letten is dat je steeds zorgt dat de tandwiel verhoudingen goed staan (motor - diff), want ik krijg regelmatig klanten over de vloer die deze stuk rijden wegens slecht afgesteld of geen aandacht aan gegoven als er wat verschoven is na het rijden.

@jejvanhoorn

Ik heb niet eens een BBmotor en maak al wheelies:P

@Celle

Ik heb nog nooit last gehad met mijn tandwielen en heb er ook nog nooit wat mee gedaan dus ook niet afgesteld;)

Back