Hi allemaal,
Ik wil een nieuwe nitro buggy of truggy (snap het verschil niet helemaal tussen de 2) gaan halen. Ik heb een 1/8 Kyosho GP Landmax 1 en deze bevalt goed alleen zijn onderdelen moeilijk tot niet verkrijgbaar en daardoor ook duurder. Belangrijk vind ik dan ook dat onderdelen niet te duur zijn, goed voorradig en eventuele upgrades beschikbaar zijn.
Ik zit te kijken naar iets wat ook meer off-road kan en wil er ongeveer 500,- euro aan uitgeven (of meer als het het waard is).
Ik zat te denken aan:
1/8
- Kyosho MP9 TK14 RTR (500)
- Kyosho Inferno Neo 3.0 RTR (350)
- Losi 8ight Nitro RTR: 1/8 4WD Buggy (390)
- HPI trophy buggy
Of misschien 1/10
- Traxxas TRX55077-3 Jato 3.3 nitro truggy (omdat de 0 naar 100 kmh in 4.2 seconden me wel aanspreekt xD al zegt top niet alles) (540)
Ik heb de Kyosho Neo 3.0 gezien en deze heeft veel weg van mijn huidige auto qua bouw. Dat maakt het fijn met sleutelen.
Heb ook een Traxxas gezien maar die leek aardig dichtgebouwd te zitten wat sleutelen niet ideaal maakt, maar misschien zijn ze zo goed tegenwoordig dat het minder vaak nodig is?
Sta ook open voor ander merken of ideeën...
Hoor graag wat jullie me aanraden en waar jullie goede ervaring mee hebben.
Alvast bedankt voor de moeite!
Gr. Mark
Ik wil een nieuwe nitro buggy of truggy (snap het verschil niet helemaal tussen de 2) gaan halen. Ik heb een 1/8 Kyosho GP Landmax 1 en deze bevalt goed alleen zijn onderdelen moeilijk tot niet verkrijgbaar en daardoor ook duurder. Belangrijk vind ik dan ook dat onderdelen niet te duur zijn, goed voorradig en eventuele upgrades beschikbaar zijn.
Ik zit te kijken naar iets wat ook meer off-road kan en wil er ongeveer 500,- euro aan uitgeven (of meer als het het waard is).
Ik zat te denken aan:
1/8
- Kyosho MP9 TK14 RTR (500)
- Kyosho Inferno Neo 3.0 RTR (350)
- Losi 8ight Nitro RTR: 1/8 4WD Buggy (390)
- HPI trophy buggy
Of misschien 1/10
- Traxxas TRX55077-3 Jato 3.3 nitro truggy (omdat de 0 naar 100 kmh in 4.2 seconden me wel aanspreekt xD al zegt top niet alles) (540)
Ik heb de Kyosho Neo 3.0 gezien en deze heeft veel weg van mijn huidige auto qua bouw. Dat maakt het fijn met sleutelen.
Heb ook een Traxxas gezien maar die leek aardig dichtgebouwd te zitten wat sleutelen niet ideaal maakt, maar misschien zijn ze zo goed tegenwoordig dat het minder vaak nodig is?
Sta ook open voor ander merken of ideeën...
Hoor graag wat jullie me aanraden en waar jullie goede ervaring mee hebben.
Alvast bedankt voor de moeite!
Gr. Mark
Laatst bewerkt: