Welke nitro auto is dit? Heb ook nog wat vragen...

• Topicstarter Topicstarter 111878
  • Startdatum Startdatum
1

111878

Guest
Op Koningsdag ben ik onderstaande nitro auto tegen gekomen. Ik rij al 5 jaar elektro dus leek het me wel eens leuk om een uitstapje te maken naar nitro. Ik weet alleen wat basis dingen... Er moeten wat dingen aan gedaan worden: het tankje moet vervangen worden en ik moet nog wat startspullen ervoor kopen. De verkoper vroeg maar 10 euro :p.
Ik heb de auto al uit elkaar gehaald om hem schoon te maken.
Ik heb alleen een paar vragen:

Weet iemand welke auto dit is? (merk en model), op de kap staat HPI racing, maar het kan natuurlijk net zo goed de kap zijn van een andere auto.

Ik heb al een paar dingen opgeschreven wat ik nodig heb, kan iemand mij aanvullen als ik iets vergeet?:

Vulfles
Nitro brandstof
Nitro tankje
Gloeiplug
Gloeiplugstarter + lader
Body mounts
Accu voor de elektronica
Luchtfilter

Als jullie tips hebben bij welke winkel ik het het beste kan kopen of juist niet moet kopen hoor ik het graag.

cIzU

Gj5OpbSV

Waar je die spullen koopt maakt volgens mij niet zo veel uit. Mits je het maar bij een modelbouwwinkel koopt, dan weet je dat je goed spul hebt.
De auto; ik heb geen flauw idee...
Maar zo te zien is hij wel flink gebruikt...
Veel succes met deze auto!

Daan

Ik zou eerst maar eens iemand zoeken die hem een keer voor je wil starten. Als de motor is overleden (en die kans is vrij groot), ben je maar 10 Euro kwijt en kun je het geld voor al die andere spullen in je zak houden.

Heb het merk gevonden. Onder de bumper stond carson. Nu ga ik het model zoeken. Heb niet echt een kennis die bezig is met nitro auto's.

Zal wel een 2.5cc zijn, op het blok moet je iets van 2.5 of .15 terug vinden.

Back