1
111878
Guest
Op Koningsdag ben ik onderstaande nitro auto tegen gekomen. Ik rij al 5 jaar elektro dus leek het me wel eens leuk om een uitstapje te maken naar nitro. Ik weet alleen wat basis dingen... Er moeten wat dingen aan gedaan worden: het tankje moet vervangen worden en ik moet nog wat startspullen ervoor kopen. De verkoper vroeg maar 10 euro
.
Ik heb de auto al uit elkaar gehaald om hem schoon te maken.
Ik heb alleen een paar vragen:
Weet iemand welke auto dit is? (merk en model), op de kap staat HPI racing, maar het kan natuurlijk net zo goed de kap zijn van een andere auto.
Ik heb al een paar dingen opgeschreven wat ik nodig heb, kan iemand mij aanvullen als ik iets vergeet?:
Vulfles
Nitro brandstof
Nitro tankje
Gloeiplug
Gloeiplugstarter + lader
Body mounts
Accu voor de elektronica
Luchtfilter
Als jullie tips hebben bij welke winkel ik het het beste kan kopen of juist niet moet kopen hoor ik het graag.

Ik heb de auto al uit elkaar gehaald om hem schoon te maken.
Ik heb alleen een paar vragen:
Weet iemand welke auto dit is? (merk en model), op de kap staat HPI racing, maar het kan natuurlijk net zo goed de kap zijn van een andere auto.
Ik heb al een paar dingen opgeschreven wat ik nodig heb, kan iemand mij aanvullen als ik iets vergeet?:
Vulfles
Nitro brandstof
Nitro tankje
Gloeiplug
Gloeiplugstarter + lader
Body mounts
Accu voor de elektronica
Luchtfilter
Als jullie tips hebben bij welke winkel ik het het beste kan kopen of juist niet moet kopen hoor ik het graag.