welke of-road voor mij

hallo,
zouw willen een of-road auto willen gaan kopen.
welke raden jullie aan ?
had zelf al zitten denken aan de traxxas e-revo.
heb al wat ervaring met een traxxas rustler .

Ik denk dat Bokkenrijder je wel graag advies wil geven.

Met e-revo bedoel je de grote (gigantische) versie?

Traxxas E-Revo is een erg leuke wagen. Maar wat wil je precies gaan doen? Bashen op een veld, of wil je er mee de baan op voor competities?

@liam
jah inderdaad de groote
@leo-rcc
competitie wil ik nog niet aan mee doen
liever bashen op een veld dus en ook wel wat snelheid hebben
grts michael

Laatst bewerkt:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
@LiamNL: LOL :mrgreen:

Als je groter wil dan de rustler, en lekker veel snelheid maar niet perse aan wedstrijden mee wilt doen dan is de savage flux ook een goede optie. Wil je echter bij traxxas blijven (ook een goed merk) dan heb je de keuze uit de grote e-revo, summit of e-maxx. De andere 1/10 modellen kan ook, maar je wou groter dus die noem ik even niet.

Het hangt allemaal sterk af van je eigen voorkeur en je budget. Om de keuze makkelijker te maken kun je van de voorgestelde auto's de bijbehorende threads in dit forum eens bezoeken. Het is wat leeswerk, maar er zit veel kennis en wijsheid in die threads en je mag altijd vragen stellen over een specifieke auto in de bijbehorende thread.

Loop ook eens bij een winkel binnen, of ga eens kijken bij een rc-club. Een auto in het echt zien geeft ook een goed beeld van wat je ervan kan verwachten. Filmpjes en foto's op internet is zeker niet verkeerd, maar een auto in je handen houden kan zomaar je gevoel bij een auto veranderen.

Kijk daarnaast eens wat vrienden/bekenden of andere clubleden rijden(als je bij een club zit). Het is soms goedkoper om samen onderdelen in te kopen en als je dezelfde auto hebt is het leuk om ervaringen uit te wisselen en hints/tips van elkaar over te nemen.

Succes met je zoektocht. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
ik bedoel niet dat em grooter dan een rustler moet zijn hoor maar het groote model van de e-revo :p
vind ook het model mooi van de e- revo
wat is ong het verschil in prijs van de savage flux en de e-revo ?

Niet lullig bedoeld, maar daar zou je google even voor moeten misbruiken. Het hangt er namelijk van af of je hier in nederland wilt bestellen of dat je de moeite wilt nemen om in het buitenland te bestellen. Verder kan je ook je locale hobbyshop een plezier doen en hem daar kopen en daar zullen de prijzen weer anders zijn.

Over het algemeen kun je de savage flux en de e-revo brushless kwa prijs in dezelfde categorie zetten. Bij pk kost een savage flux met zender geloof ik rond de 780 eu en een e-revo brushless met zender zo'n 700 euro. Er zijn wat subtiele verschillen tussen de aanbiedingen maar je hebt nu een idee.

Maar zoals ik al zei, dit is met wat googlen ook wel ergens goedkoper te vinden. Genoemde prijzen zijn maar een voorbeeld van een 1 seconde zoekactie van mijn kant.

Neem daarbij ook mee dat er, als je bij de locale shop bent, soms over korting kan worden onderhandeld. Soms krijg je dan geen korting maar een extra accu ofzo. Toch weer mooi meegenomen. Lokale aankoop is ook fijner ivm garantie en eventuele ondersteuning als er wat niet helemaal goed gaat. Kijk ook meteen of hij de onderdelen van je auto goed kan leveren. Het heeft geen zin om een dure auto te kopen als je iedere keer als er wat aan is een maand op onderdelen zit te wachten omdat hij ze voor je moet bestellen.
ik ga naar de lokaale shop ja weet ik dat je ook via google prijzen vind maar vond verschillende prijzen van 500 tot 700 euro's
ik ga naar amshop in sint kruis in belgie dus
raden jullie nog iet aan exstra onderdelen ofzo biij te nemen
wil de auto ook de 65mph laten halen maar hoor dat ie uit de doos maar 50 mph haalt moet ik daarvoor ook iets bij nemen ?

Nou, die vraag kan je dus prima stellen in het topic van de auto die je op het oog hebt, daar weten ze je precies verder te helpen. Ik neem aan dat het de e-revo gaat worden? Dan zou je hier dus terecht kunnen met je vraag.

oke heb de vraag net daar gesteld alvast bedankt voor alles
grts michael

Back