Wat Roelof zegt klopt wel hoor, een truggy is groter en makkelijker te rijden.
Maar daardoor kun je er op een baan ook harder mee rijden dan met een buggy.
De rondetijden met een truggy zijn gewoon sneller op de baan.
Ik ga Tom nu toch even tegenspreken,
Er zit een heel duidelijk verschil in rijden met een 2wd of 4wd, dat is echt niet met elkaar te vergelijken.
En ik heb in de afgelopen 5 jaar 3 diffs kapot gereden, 2 van een mugen en 1 van een losi.
diffs onderhouden en bijvullen doe ik alleen voor een wedstrijddag, dus hooguit 1 keer per maand in het zomerseizoen.
En na 15x rijden je auto een keer nalopen vind ik persoonlijk al erg weinig.
Als je veel diffs kapot rijdt ligt dat 9 van de 10 keer echt aan jezelf. (bij mij 3 van de 3 keer)
Dus 2wd gaan rijden omdat je bang bent voor differentiëlen is echt onzin.
De team C is naar mijn (bevooroordeelde) mening een goede stevige auto. De robitronic mantis is trouwens ook een tank.
Maar daardoor kun je er op een baan ook harder mee rijden dan met een buggy.
De rondetijden met een truggy zijn gewoon sneller op de baan.
Ik ga Tom nu toch even tegenspreken,
Er zit een heel duidelijk verschil in rijden met een 2wd of 4wd, dat is echt niet met elkaar te vergelijken.
En ik heb in de afgelopen 5 jaar 3 diffs kapot gereden, 2 van een mugen en 1 van een losi.
diffs onderhouden en bijvullen doe ik alleen voor een wedstrijddag, dus hooguit 1 keer per maand in het zomerseizoen.
En na 15x rijden je auto een keer nalopen vind ik persoonlijk al erg weinig.
Als je veel diffs kapot rijdt ligt dat 9 van de 10 keer echt aan jezelf. (bij mij 3 van de 3 keer)
Dus 2wd gaan rijden omdat je bang bent voor differentiëlen is echt onzin.
De team C is naar mijn (bevooroordeelde) mening een goede stevige auto. De robitronic mantis is trouwens ook een tank.