dit heeft geen zin word dood gegooid met info en duscussies
wat moet ik nou???
ik vind alle of road autotjes wel leuk als ze maar snel gaan en 1/10 en 4wd electro
om antwoord te geven op dudderie:
ik wil toch wel gaan rijden op speciaal aangelegde baantjes zoals bij mij in boekelemeer is. maar ook op parkeerterrein en skateparktjes bijv. niet dat ik vast zit aan alleen een aangelegde baan.
te besteden 4 a 500euro
zou daarvoor wel 2 extra accu's willen hebben heb al accu's voor mijn onroad maar wil der wel 2 bij. oplader is niet nodig.
en ga toch ook wel een beetje voor snelheid!
de traxxas slash en summit zijn uiterlijk vind ik niet al te mooi zou graag wat sportiever uiterlijk wille.
iemand geeft ook het merk hpi aan welk merk is beter in kwaliteit hpi of traxxas?
ik kom zeker een keer langs in boekelemeer met me onroad en me vliegtuigje!~
gr robbie
is een e-revo wat?
Hoi Robbie,
Het is altijd een moeilijke keuze.
Een E-Revo is prima daar kun je lekker mee rijden en bashen. Onderdelen zijn bijna overal goed verkrijgbaar.
Kijk alleen als je ook op een baan (circuit) gaat rijden waar je dat gaat doen en welke auto's daar goed uit de voeten kunnen.
Volgens mij kan en mag je met een e-revo (net te groot) niet op alle banen rijden dus informeer daar naar.
Dat is onder andere de reden dat ik nu twee auto's heb, geen rekening mee gehouden.
Ga nou voordat je iets koopt langs een winkel of baan want daar heb je veel meer aan dan alleen hier op het forum.
Je ziet en voelt meteen wat je leuk vind en of het geschikt is voor wat je wilt gaan doen.
Succes verder en.....laat je weten wat je keuze is geworden.