Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb onlangs een align 250 aangeschaft ....alleen de vorige vlieger gebruikte futuba dus nu geen ontvanger
Zit dus 3 gx op dus wat is nu een goede graag wat tips
3gx is gewoon een merk van fbl gyro zoals er tegenwoordig 13 in een dozijn zijn. die 3gx vindt het dus ook prima als je er bvb een spektrum ontvanger op aansluit. (Of denk dat het zelfs mogelijk is om er rechtstreeks spektrum sattelieten op aan te sluiten.)
Ja volgens moet er juist een ontvanger op met sataliet heb al iets meer gevonden ar6200 of ar800 vind aleen het prijsverschil er groot zou daarom denk ik maar voor ar6200
Gaan denk ik
Hoi
3gx kan gewoon ook met 2x spektrum satelliet aangesloten worden.
Scheelt weer in ruimte zeker op een 250
Staat gewoon beschreven in de handleiding.
3GX MRS zo als die in de 250 BnF of RTF gebruikt word, kan alleen met Satelit gevlogen worden
3GX gebruikt een ontvanger , Spectrum of Futaba, in jou geval Spectrum, Satelliet is bij een 250er niet nodig,
en idd, wat @phil65 : net schreef, staat in de handleiding, dat ook 2 satellieten gebruikt kunnen worden i.p.v. een ontvanger, wat is dan goedkoper , wat is waiser, wat is kleiner,
zelf gebruikte ik de AR7200BX (ontvanger en fbl in en kastje)
of bij grotere helis v-Bar met S-Bus, maar dat is weer Futaba.
@uwe
stukkie erbij gezet van de handleiding
Heb zelf geen futaba meer maar gebruik nu vbar enkel met satellieten 2x op me heli
Heb op me x4ii een beastx plus met AR8000 met satellieten
en inderdaad de AR7200bx is alles in een, wel makkelijk voor een 250 size
phil
bedankt @phil65 :
ik gebruik geen Spectrum (meer), daroom wist ik het niet prezies,
en die AR7200BX is echt een geweldig ding,
hier nog eens dat foto van de 250er met de AR:
@Kleef*72
moet je zeker doen en neem je tijd ervoor, liever iets langer erover doen en alles 3x nalopen dan de heli crashen zou zonder wezen.
@uwe
we kunnen niet alles weten he
phil
@Kleef*72
moet je zeker doen en neem je tijd ervoor, liever iets langer erover doen en alles 3x nalopen dan de heli crashen zou zonder wezen.
@uwe
we kunnen niet alles weten he
phil