welke opvolger naar de hk/trex 450

Ervaringen atom 500

Mijn ervaringen met de atom 500 na 15 vluchten.
De heli vliegt nu heerlijk ik heb hem wel veel rustiger op de stick's moeten zetten als ik zonder expo en met de swash mix volgens de handleiding vlieg is hij mij veel te vel .
Bij het op toeren in normal mode gaat de staart soms hunten dat moet ik nog eens goed gaan onderzoeken in idle up 1 en 2 vliegt hij nou geweldig.
Ik heb trouwens de gf versie en vlieg nog met een 8 tands pinion en heb voor mijn rond vliegen vermogen genoeg voor loopings rollen en flips.
Ik heb de 9 tands pinion wel al klaar liggen :mrgreen:
De servo's hitec op de kop zijn prima en de 401 en 9254 doen hun werk prima.
Alleen een accu {turnigy 2650 20 tot 30c} van de twee heeft een cel wat niet goed is waardoor na drie minuten vliegen de toeren hard terug lopen.
Ik vlieg nu nog met een losse 3 amp bec met een 2 cellen 900 pakketje het verbruik verbaasde mij plus minus 10 mah per minuut dat is toch niet veel.
Maar een hv ubec % to 7 amp is onderweg zodat ik nog wat gewicht kan sparen.
Ik ga nu kijken voor andere bladen want mijn kit kwam met gf bladen en ik weet niet hoeveel toeren die mogen hebben.
Dus komen er carbon bladen en ook andere staart bladen ik weet echter nog steeds niet welke .
Marfdaman heeft mooie sab red devils maar de staart bladen moet ik nog uit zoeken omdat de bladen van een trex 500 niet passen ik moet er hebben met een 4 mm root en had graag de rode kbdd bladen .
Voor dat ik het vergeet met een 8 tands pinion vlieg ik 7 minuten en heb ik eigenlijk nog tijd over.
Groeten Rob

Mijn ervaringen met de atom 500 na 15 vluchten.
Groeten Rob

Hoi Rob
Dat ziet er veel beloven uit. voor al je setup.ik twijfel hier nog over
ik heb bij de link ,die je mijn gegeven heb gekeken .en daar staan er twee compleet sets op. de prijzen zijn het zelfde .alleen ze hebben ieder een ander gyro een ALIGN GP750 en de ander heef een futbaba GY 401
en de ECS BCM-75A-6S X1 daar ben ik nog niet zo zeker van.maar de set prijs val reuze mee.
maar in ieder geval bedank dat je me op deze manier op de hoogte wil houden.succes met je heli
gr pierre

Back