welke opvolger voor t-rex SE??

• Topicstarter Topicstarter aviador
  • Startdatum Startdatum
Daarom hoop ik ook dat de nieuwe versie spoedig komt.
Wat me trouwens wel opvalt aan de logo 10 3D, kunnen daar nou geen standaart servo's in?
Dat is nou juist een pluspunt met de h550.

Een logo 10 3D kost zo'n 1000 euro voor de heli, rotorbladen, motor en regelaar en servo's dat ik weet. Ja hij is een stuk beter dan een h550, maar ok 1000/350 keer zo duur :wink: Dat is op dit moment een beetje het punt bij mij :(

Ik vind eigenlijk dat alle bling bling & upgrades toch ook een beetje iedereen wordt aangepraat. Ik begrijp heel goed dat metalen blade grips en allemaal s95xx servo's geweldig zijn als je ruig 3D vliegt. Als je dat inderdaad allemaal wilt ben je ook ruig €€€ kwijt.
Ik vlieg zelf echter vrij rustig, klein beetje wat kunsten maar daar blijft het (voorlopig) wel bij. M'n Trex heeft de 2400+ rpm ook nog nooit gezien, en ik zie de noodzaak er ook nog niet van in.
Voor mijzelf zie ik dan ook geen noodzaak om direct een kapitaal uit te geven aan een heli terwijl ik me ook prima zou vermaken met een voor de helft van het geld. Oke, ik doe misschien wat upgrades, maar op zijn tijd, en die weet ik dan waarschijnlijk ook zeer te waarderen. Vandaar dat ik denk ook best tevreden ga zijn met een stock H550, mocht ik er een aanschaffen.

Maw, laat je niet gek maken en aanpraten dat je een sloot geld moet uitgeven om lekker te vliegen. (zei deze nuchtere hollander :wink: )

De elektro raptor 550 kit kompleet met motor vliegt ook superstrak en is qwa grote vergelijkbaar met de brandstof raptor 30 (diverse onderdelen zijn ook gelijk aan de raptor 30 en de 50 wat dan ook weer scheelt in de kosten met een crash). Hij is standaard uitgerust voor 6 lipo maar ikzelf vlieg hem met 5 lipo's maar met een iets groter motortandwiel(standaard is 10 maar ik vlieg met 11 tanden dan heb ik 1940 rpm op de rotorbladen bij 100% gas, ik ga nog naar 12 tanden daar ik graag rond de 80% gas wil vliegen). Je kunt er stabiel mee rondvliegen maar ook lekker 3d mee raggen...reeds diverse flips,loopings en stalturns uitgevoerd... ik zeg maar zo "THINK POSITIVE FLY NEGATIVE"....

Back