Welke regelaar bij Astro

Ik ben van plan een delta van EPP (gesneden op de Leidsche) uit te rusten met een Astro 010-14T en 3 kokam's. Welke regelaar kan ik het beste gebruiken ? Ik zoek er eigenlijk eentje die heel weinig weegt. Is de regelaar die Astro er bij kan leveren een goeie ? of is die van schulze beter ?

Groeten Joris

Amerikaanse phoenics schijnt een goeie te zijn.
Mijne werkt met een tsjechische MGM-Compro.
Jeti wordt ook wel gebruikt.

Kortom: werkt met alles.
Schijnen wel kleine verschillen te zijn in regelgedrag.

Koop gewoon de beste, lichtste met meest mogelijkheden; CastleCreations Phoenix 10 :!:

Niels

(psst, ze zijn voor het moment 'On Sale' bij www.allerc.com 55$ 8O )

Wat ik vind spreken voor de Castle Creation(s) is dat de cutt-off in te stellen is voor Lipo's. Vorige week voor het eerst met Lipo's gevlogen in mijn MS-Composit Swif ( delta ). Erg leuk, verticaal omhoog. Dus lekker hoog vliegen, motor uit en dan even lekker rustig zweven. Dan weer gas aan, stijgen en dan weer even zweven. Eén minpunt: het Lipo-save-ledje zie dan dus niet meer ( 50 meter hoog ), en dan wordt het risico dus groter dat je je pakket te ver leeg gaat trekken.
Daarom ga ik binnenkort een Castle C 10 aanschaffen en eens kijken hoe dat bevalt. Zeker omdat ik van plan ben om meerdere vliegtuigen om te bouwen naar borstelloos en nog meer op Lipo's wil gaan vliegen.
Tot zover mijn overdenkingen inzake regelaars.
Succes.

@Joost, jammer ik heb gisteren net wat besteld bij ze. Astro 010 14Turns met Castle Creations regelaar ( en prop ) voor $128.--

@Harold, pricekies ? ( = prijzen ) Ik kan zo snel even geen prijzen van ze vinden, waarschijnlijk zoek ik niet goed !

hé? besteld iedereen nu phoenix 10's bij allerc? ik moest maar eens m'n procentje vragen :)

Nog nooit besteld bij allerc, maar ik veronderstel dat dit even goed gaat als bij alle andere 'one man e-shops' in de Us. Betalen met paypal, en verder doen ze alles wat je vraagd, geven ze advies, ... gegarandeerd betere service dan de modelbouwwinkel om de hoek...

(wel ff vragen dat hij er minder dan 20$ opzet :wink: )

Niels (verteld iemand dit even na bij winkelbesprekingen?)

Back