Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Al deze vragen vind je in het topic van de keychain camera die ik al geplaatst hebt in je andere topic.
Maar om je vraag te beantwoorden.
In de keychain camera gaat gewoon hetzelfde micro sd kaartje als in de meeste telefoons gaan. Je hebt er dus geen adapter voor nodig.
De keychain werkt ook als kaartlezer als deze op de usb aansluiting van je pc wordt aangesloten. Je kunt dan dus gelijk de filmpjes op je computer bekijken of kopieëren.
Het is wel aan te raden om minimaal een class 4 kaartje te hebben (met een langzamer kaartje kun je wat haperingen in de filmpjes verwachten).
4Gb is groot genoeg om net zolang te filmen tot de batterij leeg is.
Jup, geen probleem.
Als het goed is staat er nog een klein rondje op met daarin een getal (2, 4 of 6)
4 en 6 werken prima, 2 kan net te langzaam zijn, maar soms werken ze van sandisk ook prima.
4Gb of meer is ideaal, 2Gb kan net te klein zijn (op 4Gb gaat iets minder dan een uur aan video materiaal).
Zoals al gezegd loopt hij dan niet lekker. Data overdracht/schrijven is bij die kaartjes te traag.
Sowieso voor SDHC gaan en het liefst class 4 of hoger. en dan minimaal 4Gig.
Per merk maakt het ook uit. In de keychain spy topic in het foto album zijn al diverse kaartjes getest.
De camera's zijn eigenlijk overal hetzelfde. Als het maar de versie 3 is met een micro sd kaart slot en een resolutie van 720x480. Hier vind je meer info
1Gb werkt wel, maar is eigenlijk te klein. Daar krijg je netaan 10 tot 15 minuten aan film op.
1Gb is genoeg voor mij want mijn lama vliegt maar 10 min.
Maar later ga ik toch een 16gb bij mediamarkt kopen 10 eurotjes.
Maar kijk Spy Camera (0034) - RCHeliparts.nl scroll naar beneden en er taat 720X480.
En bij Sleutelhanger Camera scroll weer naar beneden en hier staat 680X480.
Die van heliparts heeft ook meer pixels dus die van v-nix is slecht ?
En met v-nix gaat hij in een doos met heliparts envelop waarom dit ?
Verzendmethode is toch niet belangrijk, als ie maar aankomt.
Ik vermoed dat de camera bij v-nix een versie 2 is.
Er staat namelijk ook bij dat het geheugen intern is en dat je die kunt uitbreiden naar 16Gb (808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review voor meer info over de versies)
Als je goed naar de foto op v-nix kijkt, zie je ook dat er geen micro sd kaart slot in zit. Dat betekend dat je er niet zomaar een groter kaartje in kunt doen (je moet dan het hele apparaat open maken).
De versie 2 cam heeft over het algemeen een slechtere beeldkwaliteit dan de versie 3.
Dat ie iets duurder is komt waarschijnlijk door het interne geheugen, maar persoonlijk zou ik altijd voor de versie 3 gaan met een goede micro sd kaart.