welke servo?

• Topicstarter Topicstarter elmodijk
  • Startdatum Startdatum
Ja dat heb ik bij meer mensen gezien dat de servo alles kapot trok hoe kan je dat terug draaien?

Waar kan ik dat ongeveer vinden dan in de handleiding of op de afstandsbediening zelf?

goedenavond

ik heb een himoto truck gekocht paar maanden geleden alleen me servo is er mee op gehouden. hij maakt te kleine stuur bewegingen en stuurt moeilijk door mul zand

een vraagje aangezien je niet weet waar of wat de dual rate is, heb je deze niet per ongeluk verdraait waardoor je een kleinere stuur uitslag hebt? aangezien de servo nog wel een klein beetje beweegt. Met de Dualrate kun je namelijk de uitslag van je servo mee bepalen.

op je zender zullen een paar knopjes zitten hoogst waarschijnlijk de th-trim (afstellen van de gas servo) st-trim (afstellen van de gas servo) en een met Dual rate, misschien eens kijken of deze niet verdraait is?

dat de auto slecht stuurt in mul zand zul je er niet mee verhelpen. Dan zul je inderdaad een andere servo moeten plaatsen, maar als de dual rate niet goed staat zal je probleem met een nieuwe servo ook niet verholpen worden.

Back