Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
koekie40 zei:heb trouwens weer een nieuwe vliegtuig besteld
en deze wordt er een van SEBART
de katana S50E
![]()
drestar zei:mede omdat ik uit de romp 130 gram hout heb kunnen uitbreken..
Theo Coenen zei:Hoeveel servo's en welk type en hoeveel Ampere kan de BEC van de regelaar leveren.
Als ik het zo lees is je BEC warm geworden en heeft zichzelf uitgeschakelt.
Zodra ik ga vliegen met toestellen met meer dan 4 kleine servo's en over de 35-40 ampere dan komt er een ontvanger accu in het model erbij of een losse BEC regeling die het vermogen wel aan kan.
Let wel ook op, sommige micro servo's zijn echte stroom vreters net zoals de standaard servo's.
Het wordt tijd dat de fabrikanten van de servo's gaan opgeven hoeveel ampere hun servo's maximaal verbruiken, dan kun je daar ook alles op afregelen.
simendewulf zei:elektro is goed voor koffiemolens en zwevers, nooit op PCM vliegen met elektro
Alexzzz zei:drestar zei:mede omdat ik uit de romp 130 gram hout heb kunnen uitbreken..
Dus hij is nu 3000-130=2870gram? Best nog wel veel voor een kistje van 1.35 span![]()
Grt.
drestar zei:Alexzzz zei:drestar zei:mede omdat ik uit de romp 130 gram hout heb kunnen uitbreken..
Dus hij is nu 3000-130=2870gram? Best nog wel veel voor een kistje van 1.35 span![]()
Grt.
ik heb inmiddels de katana gewogen en deze weegt nu ca 2600 gram..dus gelukkig geen 3 kilo maar nog wel wat aan de zware kant vind ik