Welke setup voor de Extra 330S

Theo

het zijn 4 servo's van HS-225BB
actronics regelaar = 5V/2A Dauer (30°C) 2,5A Spitze
mag toch geen probleem zijn denk ik

he ber

je moet juist met pcm vliegen volgens acto

heb trouwens weer een nieuwe vliegtuig besteld
en deze wordt er een van SEBART
de katana S50E

sebkatana50.jpg

koekie40 zei:
heb trouwens weer een nieuwe vliegtuig besteld
en deze wordt er een van SEBART
de katana S50E

sebkatana50.jpg

mooie vliegtuig koekkie40

ik ben blij dat mijn katana ook weer vliegt.en gelukkig beter dan voor de crash van vorig jaar.mss mede omdat ik uit de romp 130 gram hout heb kunnen uitbreken..

katana%2050.JPG
katana%2050.JPG

Theo Coenen zei:
Hoeveel servo's en welk type en hoeveel Ampere kan de BEC van de regelaar leveren.
Als ik het zo lees is je BEC warm geworden en heeft zichzelf uitgeschakelt.
Zodra ik ga vliegen met toestellen met meer dan 4 kleine servo's en over de 35-40 ampere dan komt er een ontvanger accu in het model erbij of een losse BEC regeling die het vermogen wel aan kan.

Let wel ook op, sommige micro servo's zijn echte stroom vreters net zoals de standaard servo's.

Het wordt tijd dat de fabrikanten van de servo's gaan opgeven hoeveel ampere hun servo's maximaal verbruiken, dan kun je daar ook alles op afregelen.

Zijn er regelaars die de voeding naar de ontvanger (bec) uitschakelen bij oververhitting??? Dat de motor uitvalt is niet meer dan normaal, maar de voeding naar de ontvanger moet toch ALTIJD blijven!

Gr Joeri

simendewulf zei:
elektro is goed voor koffiemolens en zwevers, nooit op PCM vliegen met elektro

Wij vliegen met onze electrojets alleen op PCM, géén probleem... :thumbsup:
We vliegen met 5 en 6 cellen lipo's 3700mAh. en gebruiken ULTIMATE BEC'S zelfs géén aparte ontvangeraccu

normal_ll.JPG

Alexzzz zei:
drestar zei:
mede omdat ik uit de romp 130 gram hout heb kunnen uitbreken..

Dus hij is nu 3000-130=2870gram? Best nog wel veel voor een kistje van 1.35 span :yes:

Grt.

ja Alexzzz hij is en blijft zeker wel een beetje aan de zware kant voor een kistje van 1m35,naar mijn inziens hebben ze te dik en te veel hout gebruikt..jamara wilde zeker een onverwoestbaar vliegtuig op de markt brengen :lol: maar ik zal nog eens moeten nawegen hoe zwaar het hele vliegtuig nu precies weegt,ik heb alleen geen weegschaal thuis..die ga ik vanavond even lenen en dan weten we het zeker..ik post zodra ik meer weet :yes:

Back