Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jes.@ShadesInBlack kabelschoenen worden in de 1:1 auto's vaak gebruikt volgens mij:
![]()
Ik heb ook deans gehad op mijn Stampede 4x4, na een paar packs gaven deze al problemen, verwisseld voor EC5 en nooit meer problemen gehad
Een ronde kabel schoen maakt goed contact. Beter als een platte deansAh jaDat lijkt me nogal slecht in contact
Ik heb laatst dean connectors gemonteerd op mijn Truck.
Na een paar keer rijden maakte ze al slecht contact en heb ik ze verwijderd.
Als deans slecht contact maken is een kabelschoen helemaal slecht , slechter kan je niet hebben , en pas op voor brand wonden , want kabel schoen kunnen aardig warm worden , doordat de draad er niet aan gesoldeerd is en het materiaal slecht hoge stromen kan door laten.Ik heb nu tijdelijk gewoon kabelschoenen eraan gedaan.
wederom dezelfde vraag , heb je zelf deze gesoldeerd ?, dat ze een beetje zwart worden is niet erg ,heb je met elke stekker die je monteert ook .Werkt prima alleen gedoe inderdaad met wisselen. Snap niks van die deans die ik heb. Slecht contact na paar keer rijden.
Deans maken slecht contact.
Kabelschoen maakt goed contact.
Solderen of fijn knijpen met kabelschoentang. Maakt geen verschil.
Blijkbaar reageer jij op elke scheet.Suc6 met de andere draadjes en vragen , je vraagt hulp , maar bent ongeduldig en voor elke "scheet" die je dwars zit ga je gelijk weer thread's openen, ipv eens gewoon wat topics te lezen met tips en trucs ......
Jammer ,maar zo ben je straks erg snel " klaar" met de hobby....