Welke stekkers gebruiken de profs

Aan het solderen lag het niet bij mij. Ze zijn perfect gesoldeerd.
Als ik de dean in elkaar steek en heen en weer beweeg verlies ik connectie. Ook is het blijkbaar zo dat hoe hoger de stroomdoorvoer hoe beter ze plakken als het ware. Dus 2s plakt het minst goed. En 6s het best.

Laatst bewerkt door een moderator:
te heet gesoldeerd er, er is beweging in het binnenste van de stekker. geen wonder dat je problemen hebt.

Dat zou ook kunnen inderdaad, dat het plastic is gaan vervormen de pen scheef is gaan zitten.,
Had u tijdens het solderen de andere stekker er wel in?

Dat is het denk ik!! Heb eerst zelf lopen klote ermee natuurlijk voordat ik het heb laten doen. Dat was de stekker op de esc en ja dan doen ze het allemaal slecht de een beter als de ander. Bedankt mannen ik ga het oplossen.

En maar die deans de schuld geven... Die dingen kunnen echt genoeg stroom door laten hoor, anders zaten ze niet op zo veel brushless auto's.

En maar die deans de schuld geven... Die dingen kunnen echt genoeg stroom door laten hoor, anders zaten ze niet op zo veel brushless auto's.
Ik heb zelf wel veel problemen gehad met deans, en dat komt echt niet door de solderingen ;)

Misschien doordat dat op 2S in een 120A set was :)

(Aangenomen dat het amperage omhoog schiet als het voltage daalt)

Toch hangt het ook van het type Deans af denk ik, HPI en Castle zullen toch wel getest hebben neem ik aan met de Mamba Monster, Mamba XL etc?

Back