Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb een nieuwe set align wieken op mn trex 450 en die bevallen erg goed maar nu ben ik op zoek naar goeie tail bladen kan iemand mij hierbij adviseren welke erg goed zijn mvg frank
kijk anders gewoon eens op de standaard combos die de sponsors aanbieden?
Die blades zijn meer dan goed, je kan natuurlijk ook e setje radix of zo kopen, maar vraag is als je dat voelen zal...
Gewoon setje Align tailblades of zo?
Op bv mijn 6hv of 700N-E zou ik bv nooit meer met gewone plastic blades vliegen... niet straks genoeg vr deze size...
alles hangt ook af van je stijl en niveau...
kijk eens naar (61mm) tailblades van KBDD zijn verkrijgbaar in verschillende blitse kleuren en door het iets grotere oppervlak net wat lekkerder sturend.
en die in combinatie met KBDD paddles frist je heli van op en ook gaat ie sneller reageren op de cyclic, ben er zelf ook erg tevreden mee!!
ik heb op mijn tail diverse blades uitgeprobeerd, de standaard plasticblades erg klapperend geluid voor de rest redelijk, align3k carbonblades zitten niet strak in de grips slechte tracing en onstabiel daardoor,KODD 59.6 en KODD61 goede blades alleen geen verschil met standaard align, nu vlieg ik met radix59 carbonblades, passen perfect zeergoede tracing en balans, zeer snelle reactie en dat hoor je ook met mooi fluitend geluid