Welke telefoon heb je

HTC Touch Pro 2.
vorige toestel was een HTC Touch Cruise.

maar denk dat met een half jaar het geen htc meer wordt de concurrentie bied hetzelfde / meer voor een lagere prijs.

Lang geleden reed ik voor mijn baas dagelijks door het land, met een voor toen zeer geavanceerde autotelefoon in de auto.
Als je die uitschakelde viel het me altijd op dat de rode LEDjes die daarop zaten héél kort flitsten, te kort om te lezen wat er stond (het waren van die letter-leds).
Op een lange rit waarop mijn collega reed en ik niks te doen had heb ik toen een keer het apparaat een boel keren aan- en uitgeschakeld om telkens één letter te kunnen herkennen; en toen wist ik dus wat daar dan stond:
"switched off"
Dat is toch een Philips programmeur met humor geweest...

Deze:

5558_jpg.jpg

Lang geleden reed ik voor mijn baas dagelijks door het land, met een voor toen zeer geavanceerde autotelefoon in de auto.
Als je die uitschakelde viel het me altijd op dat de rode LEDjes die daarop zaten héél kort flitsten, te kort om te lezen wat er stond (het waren van die letter-leds).
Op een lange rit waarop mijn collega reed en ik niks te doen had heb ik toen een keer het apparaat een boel keren aan- en uitgeschakeld om telkens één letter te kunnen herkennen; en toen wist ik dus wat daar dan stond:
"switched off"
Dat is toch een Philips programmeur met humor geweest...

haha verwacht je ook niet van een telefoon:o

begin april krijg ik de htc HD2.
best wel een aardig groot scherm en geweldig gevoelig touchscreen.

hij is van mn broer die er een 2jarige abbo op had zitten, nu ik het toestel met een jaartje abbonement.

hij is gekraakt en geflasht naar endroid 2.3 met een heel redelijke rom.

kan niet wachten tot ik hem krijg :)

Heb sinds een maandje een iPhone 4, daarvoor 2 jaar lang een iPhone 3G gehad.
Ik heb eigenlijk helemaal niks met apple maar ik vind de interface zo lekker werken :???:

Ik heb deze:

imagescatctlns.jpg

Lijkt niks , maar met een geoefende hand en 32.567.768 aanslagen per minuut kom ik het hele heelal door m.b.v. een breedband zender en wijnig(geen typefout:D ) last van de gevolgen van zonnewind en protuberansen!:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik heb nog altijd mijn goede oude Samsung Omnia 2 (i8000) Millionaires Pack.
Doet het al enkele jaren goed.

ik vind het de slechtste, heb hem zelf ook gehad had hem 1 week toen een val van 50cm scherm kapot... reparatie zou mij 150 euro kosten dus heb ik hem toen maar weg gedaan

Je vind 'm slecht omdat hij kapot gaat als je hem laat vallen?:rolleyes:

Ik heb 2 jaar een iPhone gehad, nooit laten vallen en na 2 jaar zat er werkelijk nog geen enkel krasje of wat dan ook op het scherm. Nu doe ik een maand of 3 a 4 met mijn HTC Desire HD en ook die heeft nog geen krasje.

Ik vind een telefoon wel slecht als hij kapot gaat na een val 50 centimeter. Daarom bel ik zelf met een Nokia 6300, die is volledig hufterproof. Hiervoor had ik echter de 5410, die was nog beter.

Op het moment ben ik aan het sparen voor dit ding: http://link.marktplaats.nl/436724173
Ik heb echter gehoord dat die niet simlock-vrij is, dus dan heb ik er niks aan met vodafone.

Back