welke trucks heb jij staan?

131589-1356350817-ad63390aca5f773caf524e74a1c5d989.jpg

7cca106b9c9a2bb76554de5a681900a3.jpg

47f2d1426e8f5c2c4cbebc306ce956cb.jpg

Intussen de truck al verbouwd, stuur omgedraait en spoilers verwijdert.

Ook een dieplader gescoord, moet nog even een kingpin aan, moet even evergreen bestellen, trailer 2 ben ik ook mee bezig, maar alles staat even in de wacht, heb mijn middenvoetsbeentje gebroken dus moet verplicht paar weken bankhangen. Hoop dat ik snel weer wat kan, kan ik in ieder gaval wer naar zolder en met de rc prutsen.

Dus @JHMA36(2) weet nog niet of ik kan komen gastrijden. Hoop die dag nog wel even te komen kijken.

hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en zal mij even voorstellen ik ben Tobias ik ben 16 jaar bijna 17 en heb al enige tijd dingen gevolgd op dit forum ik heb zelf twee Tamiya Trucks een king hauler black edition die ik zelf in elkaar heb gezet met flatbed trailer die al helemaal klaar is en een mercedes 1838 ls ben ik nog aan het opknappen hier onder twee foto,s ik heb ook nog een tamiya pershing 1/16 Tank maar daar heb ik nog geen goede foto,s van
CIMG1659.JPG
CIMG1108.JPG

Hoi allemaal ik heb een wedico te koop of eventueel ruilen met een andere vrachtwagen het gaat om een peterbilt met tank trailer ik zou deze wel willen ruilen met alleen een trekker want trailers heb ik genoeg als er iemand interesse heeft mag altijd iets laten weten mvg Kenny

Hoi allemaal is er iemand die en tamiya trekker zou willen ruilen met een wedico met tank trailer ik heb hem al een tijdje in mijn bezit ik ben van plan om een Road train te maken ik heb nog 4 tank trailers maar de trekker die ik nu heb kan dit gewicht niet aan op vlakke stukken geen probleem maar op en heling of als er zand ligt dat heeft hij het moeilijk hij is volledig in orde maar zonder module als er interesse is mag u altijd iets laten weten
Mvg Kenny foto's kan ik ook sturen als er vraag naar is

Back