welke trucks heb jij staan?

In de aandacht brengen.

Zij hier zo weinig mensen die een truck of zo staan hebben?:):D:-D

Deze rijdt nog niet,maar ben er nog mee bezig

full

Met deze Trailer

full

Dit is de enige die wel rijdt

full

En dan ben ik nog bezig met een scania r620 6x4 maar dat schiet niet echt op

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er al een paar verzameld

ford earomax

trucks006.jpg

volvo 6x2

trucks007.jpg

3x mercedes trekker

trucks008.jpg

merckh007.jpg

de mercedes bakwagen combi

me scania met koeltrailer

P1020607.jpg

en dan nog de overige trailers

polltrailer
2x boxtrailers
kippertrailer

Dit zijn mijn trucks...

Hallo Truckers,

Ze zijn wel bekent bij de regelmatige bezoekers van dit forum. Maar ik vond dit wel een leuk initiatief dus bij deze mijn foto's,

1755488227409bdbd.jpg

Dit is een standaard King Hauler van Tamiya. Met MFU en een knipperlichtbalk van EHB.
Achter de gril heb ik een Peterbilt logo geplakt. Vond ik wel leuk en je ziet zo de bedrading en de motor niet.

Deze Mercedes 1850 heb ik flink onderhanden genomen. Er zit een 12 volt LPR motor in met electronica van Gewu. Ik ben nog bezig met het maken van een kiepbak en er komt een 2 versnellingsbak en met voorwielaandrijving. Dus er word nog volop aan gewerkt. Ook weet ik nog niet wat voor kiepmechanisme er onder komt. Van Carson of Wedico hydrauliek.

Dit is een Trailer van Carson, Gewoon een standaard model (wel prijzig) de elektronica zit er nog niet in.

175548822756ecf05.jpg

En dan als laatste een heuse Leopard2 A6 tank van Tamiya. Het is wel geen truck maar ik wil hem toch even aan jullie laten zien.

Wat er verder nog op mijn verlanglijstje staat komt in de toekomst wel.

Groetjes Ton...

Hallo

Ik wil hier ook mijn trucks laten zien.

th_PICT0048.jpg

Volvo FH 12 + Scania R 560 6x4
th_PICT0046.jpg

Volvo FH 12 + Carson kipper
th_PICT0044.jpg

Scania R 560 6x4

mijn collectie

Hallo allemaal,
Hierbij wil ik ook even mijn truck showen,
en die van de rest van de familie.
(foto's zijn gemaakt met mobiele telefoon, vandaar de slechte kwaliteit.)

Dit is mijn eigen truck, een scania 4x2, omgebouwt naar een scania 6x4 topline. (moet nog afgemaakt worden.)

DSC_0091.jpg

Dit is de trailer die er achter zal komen. De drie assige koeltrailer van tamiya.

DSC_0072.jpg

Dit is de King Hauler van me vader. In plaats van de standaard tamiya lampen zitten er nu wedico lampen op.

DSC_0108.jpg

Dit is de trailer die er nu achter hangt, de flat bed trailer, inclusief twee tanks.

DSC_0112.jpg

En dan hebben we nog een volvo fh 12 van mijn broertje. deze is ook nog in aanbouw.

DSC_0070.jpg

DSC_0071.jpg

Deze is van me andere broertje, een nismo silvia. Hoort dan wel niet bij de trucks, ik wou hem toch even laten zien. Andere velgen zijn onderweg.

DSC_0115.jpg

Alle trucks moeten nog in kleur gespoten worden. Maar dat komt allemaal wel een keer.
Tevens heeft mijn vader de nieuwe scania r620 6x4 van tamiya besteld. Ook hiervan zullen uiteraard foto's volgen.

Ho ho, geen familie vete uit vechten hier he!

Wel mooi trucks. Met de hele familie uit rijden is ook wel gaaf. De meeste zitten alleen te knoeien. Nu nog een kleurtje er op en dan ziet het er nog beter uit.

Mvg, Ton...

hallo broer die volvo is wel van mij he en niet van jouw hé:p

Volgens mij staat dat ook netjes boven de foto vermeld hoor dat de Volvo van zijn broertje is.
Maar het zijn verder wel hele mooie trucks hoor.

En dan hebben we nog een volvo fh 12 van mijn broertje. deze is ook nog in aanbouw.

wol_error.gif
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1024x768 en 62KB.
DSC_0070.jpg

Laatst bewerkt:
Na een tijdje hier op het forum veel mee gekeken te hebben wil ik jullie graag een aantal van mijn trucks laten zien.

Hier mijn truck DAF XF105 SSC 1:24 (RC) met motorgeluid en verlichting + ouwe zwarte speelgoed truck met echt motorgeluid.
img071.jpg

Hier mijn eerste RC Scania R470 deze is nog in aanbouw hij is ondertussen wel uitgevoerd met volledige verlichting en MFU.
Wel komt er nog een andere spiegel set, ik vind de originele bij de truck niet mooi genoeg.
(Ben nu op het punt aangekomen om hem te gaan spuiten.) is reeds gespoten
DSC00471.JPG

En dit moet in de toekomst de trailer worden die achter de Scania komt een Kennis stenenoplegger. met 3 assen waarvan 2 sturend en in de toekomst wordt de vaste as een lift as.

kraan en hydrauliek moet allemaal zelf bouw worden.
oplegger.jpg

Deze is nog in ontwikkeling eerst de truck in kleur spuiten.

Laatst bewerkt:
je kan geen foto's plaatsen vanaf je harde schijf..... je moet ze uploden bij imageshack of mijnalbum ofzo. en dan de link hier plaatsen tussen

gebruik anders even de zoek functie over hoe foto's te plaatsen.

Sjon

Back