welke truggy?

• Topicstarter Topicstarter monstertruckje
  • Startdatum Startdatum
iedereen heeft zijn eigen voorkeur qwa merk truggy
ik heb voor de HotBodies D8T gekozen vanwege de prijs
HotBodies D8T 289 dollar = 222 euro/ Alpha s852 combo = 229 euro inkl verzenden
totaal 451 euro

mvg EVO

@amateur nee ik ben er nog niet uit.
@evo waar heb je die besteld?

thanks evo
maar jammer dat ze niet naar nederland verzenden(ultimate hobbies.)

weet iemand een winkel waar ik goedkoop de Hotbodies D8T / Losi 8ight 2.0 / Mugen Seiki MBX6T / Hong Nor X2 CRT kan kopen?
uiteraard ben ik zelf ook vollop aan het zoeken xD

Het goedkoopste zal wel Amerika zijn, echter mis je dan een hoop support welke je in de winkels in Nederland wel kan krijgen

ffe een andere vraag:als ik met het vliegtuig op vakantie ga kan ik dan gewoon nitro menemen in het vliegtuig???

(en mag er eigenlijk wel een nitro auto in het vliegtuig???

nitro fuel zelf mag zeker niet mee. Een nieuwe nitro auto is opzich geen probleem, gebruikt ook niet, maar dan moet er wel geen druppel nitro fuel in de tank zitten.

ffe een andere vraag:als ik met het vliegtuig op vakantie ga kan ik dan gewoon nitro menemen in het vliegtuig???

(en mag er eigenlijk wel een nitro auto in het vliegtuig???

Zeer zeker niet! Net als dat je ook geen TNT, C4 of nitroglycerine mee mag nemen. (Beetje overdreven, maar you get my point ;) )

Zeer zeker niet! Net als dat je ook geen TNT, C4 of nitroglycerine mee mag nemen. (Beetje overdreven, maar you get my point ;) )

zeker niet overdreven ;)

de nitro methaan die er in zit kan worden gebruikt in zware explosieven (wel secundair, maar als nog)
hoe hoger de hoeveelheid nitromethaan in de brandstof hoe gevoeliger het explosief...

maar dit los van de vraag van monstertruckje. ik hoop dat hij door de bomen het bos nog ziet :rolleyes:

nitro fuel zelf mag zeker niet mee. Een nieuwe nitro auto is opzich geen probleem, gebruikt ook niet, maar dan moet er wel geen druppel nitro fuel in de tank zitten.

Hoe komen anders al die wedstrijdrijders bij hun wedstrijden? Hij praat over de auto, niet de branstof. Natuurlijk mag je de auto meenemen maat wel bij aankomst even netjes bij de douane aangeven.....

volgens mij mag je wel wat meenemen maar is dit echt maar heeeel weinig. in ieder geval is het niet genoeg om er een hele wedstrijd mee te rijden

Back :ontopic: dan nu weer
weet iemand een winkel waar ik goedkoop de Hotbodies D8T / Losi 8ight 2.0 / Mugen Seiki MBX6T / Hong Nor X2 CRT kan kopen?
uiteraard ben ik zelf ook vollop aan het zoeken xD

Laatst bewerkt door een moderator:
heb ik gelezen ja. volgens mij is het alleen wel duurder dan amerika

en wat is HK eigenlijk

Nu zit je al zo lang hier op het forum en dat zegt je niets? Het gaat over de meest populaire winkel bij veel modelbouwers waar heel veel topics over gestart zijn en tegelijk is het de minst populaire winkel voor veel lokale winkeliers.

Back