welke turnegy setup voor n sig 1/4 j3 cub

Johan,

Ik heb het 250kv broertje van deze motor op een Sebart Sukhoi. Gaat uitstekend.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY 63-54-A 250Kv Brushless Outrunner (Eq. 52-20) $55.95

Als je op 8S gaat vliegen, zou ik nog eens kijken naar de 270kv Turnigy SK;
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 90 SK Series 50-65 270Kv / 2100W $39.99

Vergelijkbaar met de Turnigy 63-64 die ryancc noemt, en dan 200gram lichter.
We hebben deze motor op diverse modellen in gebruik en bevalt uitstekend.

Ryancc: welcome to the forums!

Groet,
Gerben

@gerben het motertje mag gerust 700/800gr wegen:yes: kan het gewicht in de neus wel gebruiken:yes: dus ik denk dat ik ga voor de turnegy 63-64a 280 kv met n 18/8 of 18/10 en eerst proberen op 5s 5000 mocht ik er aan te kort komen dan evt 6s 5000!! moet goedkomen welke regelaar zou het mooist bij deze setup passen????:wink:

mvgr johan snijders

Voor 5 a 6S kun je de Turnigy Plush 80A overwegen. Mooi regelaartje voor het geld.
Goed alternatief is een K-force regelaar. Voordeel van de k-force regelaars is dat ze wat lineairder op het gas reageren. Niet ineens al het vermogen op het laatste stukje knuppel. Maakt het gedoseerd vliegen wat prettiger.

Groet,
Gerben

klop gerben:yes: ik heb een k force regelaar op mn buda piper van hegi en die werkt inderdaad zeer gedoseert en pretig deze combinati en dan met n 18/8 prop zou dacht ik moeten lukken gerben voor mn 1/4 sig cub:wink:

mvgr johan snijders

Back