Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik denk een kyosho burns.
onderdelen zijn moeilijk maar je kunt altijd eens op e-bay kijken.
onderdelen van een inferno zullen waarschijnlijk niet passen
Nee, een kyosho inferno DX, opvolger van de burns. Hoewel wel wat onderdelen gemeen nog.
Ik heb de mijne brushless gemaakt: http://www.modelbouwforum.nl/threads/kyosho-inferno-dx-brushless.222967/
Je vind er nog wel onderdelen voor, maar het is dus een oudje.
Ik vind het een mooi en heel kloek chassis. Wel wat zwaar, maar dus proofer voor beginnende rijders. Met mijn brushless rijdt mijn zoontje van 6 en dat gaat heel goed.
Kan wat liefde gebruiken, maar de jouwe ziet er goed en compleet uit.
Als je hem te koop zou zeten: er is wel interesse hoor in deze generatie van kyosho. Zeker wanneer compleet. Ik ben niet zo'n purist, ik verbouw eraan wat ik nodig vind, maar heb het wel voor oude chasssis.
Benieuwd wat je ermee gaat doen.
Is het chassis verbogen vooraan of lijkt het maar zo?
ShadesInBlack ook jij bedankt voor jou reactie...
Het chassis is inderdaad verbogen..
Het is een opknap project voor een goede maat.. dus niet voor mezelf...
Dus Mag mijn maatje de keuze maken wat hij hiermee wil gaan doen...
Ik ga nog even zoeken naar documentatie over dit model....
Zeker nog rijdbaar (kijk maar naar mij). Verbogen chassis is wel iets anders... Bij verkoop eventueel kun je er nog wel 50-100 voor krijgen indien compleet. Dat chassis is wel spijtig...
Wat wil je er nog over weten? Ik heb denk ik nog wel het boekje erbij.
inderdaad: http://www.retromodelisme.com/manuel_page/187/inferno-dx-kyosho.html
Voor 10 euro een betere chassisplaat, eens helemaal doorlopen, schoonmaken, invetten en je hebt een heel nice buggy als je mij vraagt.
De voorophanging met de fusées vind ik wat ouderwets, maar ik denk dat huidige kyosho's het nog altijd zo hebben.