welke van de drie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik ben nu aan het kijken voor een on-road drifter/racer, en ik kwam de volgende chassis tegen voor ong. hetzelfde geld, en nou de vraag aan jullie is: welke is nou het beste van de drie. wil er graag een 2s lipo en een brushless motor opzetten:

dit is de keuze:

1> Corally PHI-RDX 09‏
2> tamiya trf 415
3> Schumacher MI2‏

mijn voorkeur gaat uit naar de schumacher, maar dat is maar een gevoel.

mvg en bedankt voor de komende reacties.

matthijs

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo m&n,

met geen van de drie auto's heb ik ervaring. Echter op basis van verkrijgbaarheid van de onderdelen zou ik voor een TRF gaan.

Succes

die Schumacher MI2 staat mij ook het meest aan. Jammer dat ze dat alu altijd kleuren... Dat slijt en dan zie je gewoon normaal alu kleur er bij..

die Schumacher MI2 staat mij ook het meest aan. Jammer dat ze dat alu altijd kleuren... Dat slijt en dan zie je gewoon normaal alu kleur er bij..

Praat je uit ervaring over het slijten van de geanodiseerde delen? Ik kan je zeggen dat dat niet het geval is.

Ik zou op de 3 mogelijkheden geen van de 3 kiezen, veel te ver verouderde auto's, waarom niet een nieuwe TA05/TA06 oid?

Praat je uit ervaring over het slijten van de geanodiseerde delen? Ik kan je zeggen dat dat niet het geval is.

Ik zou op de 3 mogelijkheden geen van de 3 kiezen, veel te ver verouderde auto's, waarom niet een nieuwe TA05/TA06 oid?

vooral omdat het bijten mijn budget valt:)

Je moet niet alleen naar de aanschaf kijken maar ook naar de lopende kosten zoals onderhoud. Als je niet of moeilijk aan onderdelen kan komen heb je ook een probleem.

ja, als je kijkt naar hoeveel onderdeen er te krijgen vallen, zou de corally al afvallen. bij de schumacher zit zelf al een hel doos onderdelen, dus kwa onderdelen zou de mi2 wel goed zijn denk ik....

Matthijs

Ik weet niet wat je budget is,maar kunt ook kijken naar een Xray T3 en T2 die worden er ook gebruikt aangeboden.

ja, inderdaad, maar als ik alleen het chassie heb, duurt het maanden voordat ik genoeg geld voor de rest.

maar wat voor jullie weinig is kan voor mij veel zijn. als je iets hebt staan pb me dan even met en prijs en foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back