Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij de schumacher zit zelf al een hel doos onderdelen
Dat dus. Het gaat er niet om wat de beste of verstandigste keuze is, het belangrijkste is dat hij het nu kan kopen. Bekend probleem bij een groot deel van de bevolking (en voornamelijk bij jongeren)als ik alleen het chassie heb, duurt het maanden voordat ik genoeg geld voor de rest.
Helaas, zo werkt het over het algemeen niet als je volwassen bent (tenzij je tot de kleine groep hoort die van gekkigheid niet weet wat ze met hun geld moet doen) Ik denk niet dat je erop zit te wachten dat ik je nu ga uitleggen hoe een gemiddeld gezin omgaat met het beschikbare budget, daar kom je vanzelf wel achter als je wat ouder bent. Het is wel zo dat mij (en ik denk meerderen van mijn generatie) vroeger is geleerd dat als je iets wilt, je beter even door kunt sparen en iets goeds kunt kopen, in plaats van het beetje geld wat je tot je beschikking hebt uit te geven aan een inferieur of verouderd product.als jij iets moois zoekt enziet dan denk je na een maand toch ook dat je hem gaat kopen
Het is niet toegestaan om uw postings te verwijderen. Dit in verband met de leesbaarheid van het forum.