welke van deze 2 voor beginners

• Topicstarter Topicstarter m-king
  • Startdatum Startdatum
M

m-king

Guest
hallo,
na een lange tijd afwezig te zijn geweest, wil ik weereens met de modelbouw beginnen en dit keer wel in een hele andere hoek(voorheen brandstof auto's)
heb besloten tog voor een rc heli te gaan, ik heb geen enkele ervaring ermee.
heb ook hier en daar al wat rond gekeken en heb een kleine selectie gemaakt uit een aantal modellen:

1. Walkera Dragonfly HM4#1
klik..
2. E-Sky Honey Bee FP RTF Mode 2
klik..

misschien deze alleen deze zit wel iets boven mijn maximale bedrag dat ik wil uitgeven.

3. E-Sky King V2 RTF Mode 2 Geel
klik..

tot nog toe gaat mijn voorkeur uit naar een van de eerste 2 modellen.
ik wil gwn een beetje buiten rondvliegen en geen gekke fratsen uithalen zoals 3d vliegen oid, en uiteraard een beetje binnenvliegen kan geen kwaad.

k hoop dat jullie mij verder kunnen helpen bij mijn keuze naar een goede heli voor een beginneling.

bvd marco

De honeybee FP en dragonfly zijn vergelijkbare heli's.

Zelf heb ik ooit gekozen voor de honeybee om de volgende redenen:
- Ontvanger te gebruiken met een normale zender (is bij dragonfly niet)
- Hij is te draaien op 11,1 Volt lipo's (dragonfly niet), hij vliegt op 11, 1 Volt ook beter en het is later handig als je hem brushless wilt maken en er andere blaadjes op wilt zetten (Kyosho M24)

Verder zijn beide heli's eigenlijk vergelijkbaar.

De King is een leuke heli als je al goed kunt vliegen. En eigenlijk moet je die dan barebone kopen en er je eigen spulletjes op monteren, want standaard schijnt deze wat tegen te vallen.

micro helis zijn tot max 50cm rotor diameter en aangezien deze 51 en 52 cm zijn d8 ik ik post het hier wel.
en allebij jou links heb ik al gelezen(zie mijn startpost waarin staat dat ik zelf ookal geinformeert had), k vroeg me alleen af welke van die 2 aangezien ze nogal veel overeen komen

ja dat weet ik dat je dat afvroeg en je zult in deze sectie niet zo veel vinden over deze heli's vandaar dat ik zei dat je beter verder kan vragen in het micro gedeelte...

ja dat weet ik dat je dat afvroeg en je zult in deze sectie niet zo veel vinden over deze heli's vandaar dat ik zei dat je beter verder kan vragen in het micro gedeelte...

Back