Welke vliegtuig?

• Topicstarter Topicstarter FloriZ
  • Startdatum Startdatum
F

FloriZ

Guest
Beste mensen,

Als eerst ik ben nieuw met RC vliegen.
Ik wil graag als eerst een Elektrisch vliegtuigje kopen en heb er al een paar op het oog, alleen ik wil graag weten welke van de volgende drie vliegtuigen ik het best kan kopen.

- Extra 330 4ch 2.4GHZ Brushless

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]- Dynam CESSNA EP 400 4CH

- Dynam Super J-3 Cub PA-18

Bij de laatst genoemde vliegtuigen zit een Brushless moter (1750kv) in, en bij het eerste vlietuig een Brushless moter (1050kv), merk je daar veel verschil, qua snelheid en stroomgebruik?

Qua prijs wil ik rond de €100,- zitten met alles erop en eraan.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen,

Alvast bedankt.
[/FONT]

100 euro met alles erop en eraan? Dat betekent zender, ontvanger en lader? Dat lijkt me wel erg goedkoop. Ik zie net op die website dat het wel kan, maar dat zijn allemaal toestellen die naar mijn mening niet erg crashbestendig zijn, en dat zou ik wel willen als beginner (ben zelf ook beginner en ben begonnen met een EasyStar).

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reacties.

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Die vliegtuigen die ik zelf heb genoemd, zijn niet zo bijzonder?[/FONT]

Hoi FloriZ,

Zelf heb ik de Dynam EZ Hawk. Deze vindt ik erg goed als beginnersvliegtuig. Ik heb er al een aantal keer mee gevlogen (zelf ben ik ook nog beginner) en hij bevalt me erg goed. Deze is te krijgen voor rond de €100. Ik denk dat de cessna wel een goeie is, vooral omdat het een hoogdekker is. En het materiaal waar hij van gemaakt is, is erg stevig. Dus eventuele crashes zullen makkelijk te repareren zijn. En dat kv, kv is het aantal omwentelingen per volt. Dus hoe hoger het aantal kv, hoe hoger het vermogen. Wel neemt het meer stroom. (Als ik het fout heb moet iemand me verbeteren :D).
Succes verder.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je er gerust vanuit kunt gaan dat de kwaliteit van het model vergelijkbaar is met de kwaliteit van het Nederlands in de advertentie.

groet,

Erik

Een easy star is wel heel makkelijk, een leuke trainer met ailerons heb je veel meer plezier aan, bijvoorbeeld een mentor van multiplex, is ook zeer sterk

Back