Welke voeding

• Topicstarter Topicstarter )ERIK(
  • Startdatum Startdatum
E

)ERIK(

Guest
Ik heb een orion advantage lader en vraag mij nu af of het nog uitmaakt of je een licht gewicht geschakelde voeding gebruikt of een gestabeliseerde voeding gebruikt

En waarom zou een lichtgewicht geschakelde voeding niet gestabiliseerd zijn?
Kan goed hoor, een accu zit niet zo met rimpelspanning

Een accu mag dan niet veel geven om de restanten van de schakelpulsen die op de voeding kunnen zitten maar er zijn laders die om de ene of andere reden toch problemen hebben met een schakelende voeding. Of dat ook voor deze lader geldt weet ik niet je zal het moeten proberen.
Het kan dus gebeuren dat het niet goed werkt.

De Graupner Switching Power Supply 20Amp bij ROAL is een hele goede voeding voor een mooie prijs, 55 euro. 20 amp is ruim voldoende, je kan er zelfs meerdere laders of andere apparatuur op aansluiten.

Of je pakt een oude AT of ATX computervoeding en je spendeert een paar euro aan een weerstandje en een paar chassisdelen en klaar ben je weer....

Werkt perfect en heb je ook een zware voeding... Overigens alleen voor de handige mensen onder ons :wink:

Op dit forum is er genoeg over geschreven!!

Cheers,

Rich 8)

de advantage lader werkt perfect met een geschakelde voeding, ik heb hem destijds gebruikt met de much more voeding

Back