welke winkel rondt amsterdam

Een goeie dag wie weet welke model winkels rondt amsterdam het meeste verkoopt voor model zeilschepen? ik ben bij quartel geweest muco en schaaltreinen huis maar deze hebben op het gebiedt boten weinig spullen.

sprokkelen jullie alles en overal bij elkaar? of hebben jullie een walhala voor modebouwers die ik niet ken :D alvast bedankt:yes:

Een goeie dag wie weet welke model winkels rondt amsterdam het meeste verkoopt voor model zeilschepen? ik ben bij quartel geweest muco en schaaltreinen huis maar deze hebben op het gebiedt boten weinig spullen.

sprokkelen jullie alles en overal bij elkaar? of hebben jullie een walhala voor modebouwers die ik niet ken :D alvast bedankt:yes:

Beste willem,

Ik opereer van uit het zelfde gehucht als jij.
veel van mijn modelbouw electronica en een aantal onderdelen haal ik bij Modelbouw Bloemendaal, hier hebben ze het eea op voorraad.

Hele speciafieke onderdelen bestel ik vaak via online shops.

Wat ben je precies aan het bouwen?

Groeten

ja ik denk dat ik inderdaad ook een bouwverslag van de 34 bij ga houden ben ook momenteel een hydrofoil aan het uittekenen dus moet ff de tijd vinden :D

bedankt voor de reactie

Solingned34

jij begrijpt hem ja denk inderdaad en diepere en langere kiel te ontwerpen voor de 34 wil hem zekers rc hebben met genua dus ik was al aan het afkijken bij de duitse sprinta vereniging wat hebben die een mooi filmpje. De 34 wordt 1:10 (10,25) 1025mm

Back