Welke zelfbouwkit laagdekker?

Discussie in 'Bouwtips vliegende modellen' gestart door WillydeWoofer, 2 feb 2018.

  1. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.743
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Geeft niks.
    Maar zo dus ongeveer? (Tweede 90° hoek van de wingover: recht naar beneden, dan onderaan naar rugvlucht op ooghoogte)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] :yes:
     
  2. MicropropSport

    MicropropSport PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 aug 2004
    Berichten:
    12.235
    Locatie:
    Odoorn, Drenthe
    Die eerste foto Bruno... dacht even, hij is naar andere draadje overgestapt 2,4Ghz...
    bleken er toch nog lijnen aan het model te zitten :D
    Goed dat de een een petje op heeft... de ander heb je al een tonsuur gegeven... :)
     
  3. WillydeWoofer

    WillydeWoofer Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 apr 2015
    Berichten:
    7.837
    Locatie:
    Omgeving 's -Hertogenbosch
    Ik heb een paar keer op zijn kop gevlogen Bruno, maar dat was telkens onbedoeld. En een keer een spectaculaire vliegshow gegeven bij windkracht 6 met een staartlastig toestel .
     
  4. blaauwen

    blaauwen

    Lid geworden:
    15 aug 2004
    Berichten:
    1.511
    Locatie:
    Valkenburg ZH
    Dat is dan toch een beetje goedkoper dan een Fourstar 60 die nu flink in prijs verhoogd is bij het ons bekende verkooppunt.
     
  5. WillydeWoofer

    WillydeWoofer Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 apr 2015
    Berichten:
    7.837
    Locatie:
    Omgeving 's -Hertogenbosch
    Ja, elke handelaar moet verdienen. Er is vast een importeur in het spel en vervolgens de winkelier. Er zouden meer merken in prijs verhoogd zijn!?
    Ik weet toevallig dat luidsprekers af-fabriek x4 gaan. Toch zegt elke handelaar altijd, dat hij maar heel weinig verdient Na aftrek van al zijn kosten misschien wel.
    Nog even over een winkelier. Aan huur, gas-licht-water, e.d. betaalt hij al gauw een paar duizend euro per maand (elke maand, dus ook als het slap is).
    Ik vermoed dat het aantal winkels en importeurs nog verder af zal nemen, ten voordele van rechtstreeks bestellen via internet.

    p.s. Bruce van Venture heeft mij een beetje gematst. Dat kan ik helaas niet hier vermelden. Mocht iemand er een willen bestellen, stuur mij dan even een p.m.
     

Deel Deze Pagina