welke zender gebruik jij?

wie weet die goedkope internetshop voor zenders nog er was er eentje met altijd hele scherpe prijzen.

jij bedoelt waarschijnlijk die ebay-winkel. 2ehandsRC. ze hebben voornamelijk nieuwe spullen. en niet uitsluitend zenders. moet je even zoeken op de nederlandse ebay site.

Hallo Cheeta,

Ik gebruikte eerst een Futaba F14, maar toen reed ik nog maar met 1 model.

Nu ik met meerdere modellen rij, gebruik ik nu een Futaba FC 16 digitale zender met een Campac module
Hierdoor kan ik 25 modellen programmeren in de FC 16 zender.
Ik ben heel tevreden over deze zender, werkt echt perfect, jammer dat ze niet meer leverbaar zijn !!
Robbe heeft wel gemeld dat ze de zender weer opnieuw uitbrengen, maar ik moet het eerst zien, dan geloven !!

nee bedoelde niet 2dehandsrc op ebay.. was een andere webshop maar kan er ff niet meer op komen.

ondanks dat iedereen een grote zender gebruikt wil ik toch blijven bij de hand zenders. mijn voorkeur valt dus op een graupner mx-16s of heeft iemand nog alternatieven in de 2,4ghz band? dat mag ook van mij.

voor het schakele ngebruik ik een losse module welke ik er naast hou. lichten etc die niet constant geschakeld hoeven te worden.

Laatst bewerkt:
hoeveel kanaals is die Graupner mx-16?
De Spektrum blijkt ook goed te zijn.

8 kanaals. met syntheser. hij is er ook in 2,4ghz echter zit nog te kijken wat daar de voordelen van zijn ten opzichte van de syntheser want per ontvanger kost het me zo;n 60 euro meer. en de zender is al 70 euro duurder.

Edit: de spektrum is de mx-16 IFS (2,4ghz). maar kom e rniet uit wat de verschillen zijn naast de frequentie.

Laatst bewerkt:
en wat zijn de prijzen in 2,4ghz want ik weet de normale prijzen niet.
opzich al zo'n 2,4ghz er in 8 kanaals is dan is dat toch perfect?

Trouwens voor de f-14,fc-16 en nog wat zenders kan je een 2,4ghz module kopen!
zijn ook wel prijzig maar ja,het is er nog maar net
Hier de link,hier wordt alleen maar over de f-14 en fc-16 gesproken:
• Bekijk onderwerp - F14, F16, FC16 naar de 2.4 Ghz ombouwen

zal als er intresse die andere merken ook wel even opzoeken.(staat namelijk in een truck-modell maar die heb ik niet bij de hand)

Back