Welke zender: Knight Hauler + MFU

Binnenkort begin ik met de bouw van mijn Knight Hauler met MFU.
Tamiya geeft aan dat voor de besturing van de MFU een simpele 4 kanaals analoge zender nodig is. Specifiek geven ze een Futuba Attack 4WD aan. Deze is erg eenvoudig maar lastig te krijgen.
Voor mijn Durga heb ik een Acoms 4 kanaals pistoolzender die ook voor trucks bedoeld is (ch3 voor versnelling (3 vast te programmeren servoposities) en ch4 voor opleggerfunkties (4 vast te programmeren servoposities)) maar niet met de MFU zal gaan werken vanwege de digitale trims (is dit wel zo?)

Omdat ik liever, als er dan toch een nieuwe moet komen, meteen een wat uitgebreidere zender koop (misschien wel met meteen 8 kanalen) vraag ik mij af welke zender ik zou moeten kopen. Welke ervaringen hebben jullie? Wie adviseert mij?

Ik gebruik gewoon een normale F-14 zender.
Werkt per ferfect, makkelijk uit te breiden naar ++++ kanalen..

En als je ''echt'' iets wilt is de FC-18 een goede.
Computer zit ingebouwd, en je kan alles er in zetten.

De F-14 heb ik ook gezien. Is deze nog uitbreidbaar naar 8 kanalen dan? Dan zou dat een optie zijn.

De FC-18 is toch een digitale zender?
Dat zou nu net het probleem zijn met met een MFU vanwege digitale trimmers. Of begrijp ik het nu niet. In dat geval zou mijn huidige pistoolzender het ook doen toch?
Kun je überhaupt een MFU aansturen met een digitale zender?

Digitaal en MFU weet ik niet.
Ik ben al blij als ik die zender aankrijg ( bij wijze van spreken dan hé :) )

De F-14 kan je wel meer dan 8 kanalen uitbreiden.

Op de fc-18 bijv. zitten normale trims die je handmatig kan instellen,OOK kan je ze digitaal instellen(dit kan ook bij de FC-16 of FC-28,enz)

Back