Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb hem vandaag opgehaald en het is geen fiesta, dat wist de verkoper me te vertellen want die had hij 1 gehad, wat het wel is wist hij niet helaas....
Er is een duidelijk verschil in de staart, het hoogteroer is langer bij deze dan bij de fiesta en de rolroeren lopen niet door tot het einde van de vleugel maar houden op een cm of 4 voor het einde, maar welke kist is het dan wel?????
het staan in de romp maar dat is niet te lezen omdat daar de servo plaat gelijmd zit
De kap lijkt weer precies op de fiesta, het hoogteroer weer op de ASW 17....
Ik heb nog zij aanzichten van heel veel zwevers mogelijk kan je door vergelijk maken eruit halen welk model het is.
Stuur me een pb en je krijgt ze toe gestuurd.
Het zijn 8 A4 bladen en die uploaden staat alles wel erg vol
een asw 22 zou kunnen, daarvan is bij de zijaanzichten die ik toegestuurd gekregen heb (waarvoor dank!) de rudder is echter breder dan bij deze kist tenminste zo lijkt het maar hij heeft er wel erg veel van weg.
het staat ongetwijfeld in de kist maar ik kan het niet lezen omdat daar de servo plank gelijmd zit helaas
Het ziet er naar uit dat het een MPX ASW 22 is, in de kist is plex nog net te lezen (er zit een sticker in met details maar daar zit de servo plank ook gelijmd dus die sticker is niet te lezen) dus MPX ligt voor de hand en op de zijaanzichten leek de ASW 22 er al het meest op en nu ik de foto's in het draadje op rcgroups zie twijfel ik niet meer.
Het is een MPX ASW 22, ieder bedankt voor de hulp en Ko in het bijzonder voor de zij aanzichten!
EDIT: nu ik eenmaal weet welke kist het is en je zoekt op google zie je hem ineens overal
EDIT 2: een "klein" verschil over het hoofd gezien, mijn zwever heeft een pendelroer en geen T-staart het zoeken is dus nog niet voorbij.
EDIT 3 (de laatste ) Heb Multiplex gemailed en die hebben na het zien van de foto terug gemailed dat het een Fiesta is, dus toch, wie zei het in dit draadje ook al weer? En ik maar roepen van niet