welke zwever

Ik vroeg me af welke zwever het leukste als hotliner doorgaat waar je flink door de bocht mee kan en het beste ze snelheid behoud

simprop lift off xs
simprop lift off xxs
greatplanes siren

ben aan het twijfelen tussen deze 3 modelen prijsklasse is ongeveer gelijk zoek een model zo tussen de 160 - 200 euri

wie kan mij eruit helpen

MVG

Ik zou voor 1 van de modellen van Simprop gaan.
De Siren is een leuke opstap naar Hotliners, maar dit model houdt zijn snelheid niet goed vast.

Ik heb een Lift Off en een Lift Off xxs gehad. Prima modellen. Sterk en robuust.
Ze houden redelijk goed hun snelheid vast, maar dat is ook afhankelijk van het gewicht.

bedankt voor de reacties die ion ziet er uit als een mooi model wat is het verschil tussen de gewone en de pro versie en past hier een axi 2826/10 in zou wel mooi zijn heb er nog 1tje liggen
heb je ook wat vliegervaringen of filmpjes

mvg

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties die ion ziet er uit als een mooi model wat is het verschil tussen de gewone en de pro versie en past hier een axi 2826/10 in zou wel mooi zijn heb er nog 1tje liggen
heb je ook wat vliegervaringen of filmpjes

mvg

Volgens mij is de buitenmaat van de axi toch 35mm? Dan zou het moeten passen.
De mijne ben ik nog aan het bouwen, alle onderdelen heb ik nu binnen.
Ik ga met een Dymond AL-3548 vliegen die heeft dezelfde diameter op 4S (710W).

De Pro versie heeft het MH30 profiel vleugel.
Hoe die vliegt zou ik nog niet weten, ben zelf ook benieuwd, maar afwerking is echt top.

waar haal jij die 710 watt vandaan?
Ik zit net naar dezelfde motor te kijken voor in mijn nieuwe excel
En bij de gegevens staat 630 watt.
AL-3548 Combo mit 60A Regler
Of wordt ik nu kippig omdat het al laat is?

waar haal jij die 710 watt vandaan?
Ik zit net naar dezelfde motor te kijken voor in mijn nieuwe excel
En bij de gegevens staat 630 watt.
AL-3548 Combo mit 60A Regler
Of wordt ik nu kippig omdat het al laat is?

Ja daar was ik ook mee in de war, maar Staufenbiel geeft dit op hun site niet goed weer.
Bekijk deze testresultaten eens, en als je de motor besteld dan staat er bij de beschrijving van Dymond en op de motor ook duidelijk 710W.
Daarnaast is het maar de vraag of je ook daadwerkelijk 710W haalt, das helemaal afhankelijk met welke prop je vliegt.

Je heb helemaal gelijk er is dus ergens iets fout gegaan.
Of staufenbiel heeft geen goede ervaringen met het zwaar belasten van deze motor.
Hij draait bij mij als een zonnetje met 3s ik haalde met een 13 X 7 graupner prop 7600 toeren
Welke prop ga jij steken met 4 s ?
Ik ben namelijk ook van plan om naar 4 s te gaan.
De 13 X 7 is dan wel wat te veel van het goede geloof ik.
Ik heb ook nog een 12 X 6.5 liggen.

Laatst bewerkt:
Back