Ik heb mezelf maar weer een cadeautje gegeven en volgens mij is dit model hier op het forum nog niet zo bekend.
Het is een Wemotec Airpac F-16.
Als aandrijving heb ik een Wemotec Midi Fan Pro met Mega 22/30/2 en een Markus 110 regelaar.
Dit alles gaat op 6S vliegen.
Ik heb dit model op de Jetmesse zien vliegen en het viel me op dat hij erg snel en stil was.
Met een spanwijdte van 91cm en een lengte van 120cm een model wat makkelijk in de auto past en goed zichtbaar in de lucht.
De eerste indruk (ik heb de grijze grondverf versie) :
Model is redelijk afgewerkt, her en der is de grijze verf eraf gebladderd en de passing van het deksel waarachter de fan zit is niet zo goed, met een föhn de boel in model brengen moet helpen.
De bouwbeschrijving is nihil, je moet het zelf maar een beetje uitzoeken.
Stevigheid van het geheel is prima en het gewicht is vrij laag.
Alle onderdelen bij elkaar wegen 800 gram.
Ik ga morgen de vleugels aanlijmen en zal een bouwverslagje proberen maken.
Zo ziet het er nu nog uit.
GJ
Het is een Wemotec Airpac F-16.
Als aandrijving heb ik een Wemotec Midi Fan Pro met Mega 22/30/2 en een Markus 110 regelaar.
Dit alles gaat op 6S vliegen.
Ik heb dit model op de Jetmesse zien vliegen en het viel me op dat hij erg snel en stil was.
Met een spanwijdte van 91cm en een lengte van 120cm een model wat makkelijk in de auto past en goed zichtbaar in de lucht.
De eerste indruk (ik heb de grijze grondverf versie) :
Model is redelijk afgewerkt, her en der is de grijze verf eraf gebladderd en de passing van het deksel waarachter de fan zit is niet zo goed, met een föhn de boel in model brengen moet helpen.
De bouwbeschrijving is nihil, je moet het zelf maar een beetje uitzoeken.
Stevigheid van het geheel is prima en het gewicht is vrij laag.
Alle onderdelen bij elkaar wegen 800 gram.
Ik ga morgen de vleugels aanlijmen en zal een bouwverslagje proberen maken.
Zo ziet het er nu nog uit.

GJ