Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja op veilige hoogte vliegen je aillerons uittrimmen zodat je vlak rechtuit blijft vliegen met een bepaalde hoeveelheid gas.Ok duidelijk ik heb vandaag gevlogen maar vergeet totaal richting te gebtuiken zijn er truckhes voor om het meer te gebruiken
Je kunt je ailerons in je zender uitzetten, moet je met rudder vliegen. Of een shocky alleen rudder kan weet ik niet.
Misschien v-stelling inbouwen.
Anders veel oefenen.
Die eerste ben ik het wel mee eens.Geen enkel toestel zonder V-stelling kan enkel met richtingsroer gevlogen worden.
V-stelling in een shocky maakt hem minder sterk (crashbestendig). Wil je voldoende sterkte dan wordt ie weer veel zwaarder. Niet doen dus!
Voor V-stelling moet je met 2 vleugelhelften werken. Je kan de verbinding tussen beiden nooit zo sterk (én even licht) maken als een vleugel uit 1 stuk. Bedenk dat ook dje e koolstof ligger in 2 delen moet maken bij V-stelling (heeft eigenlijk weinig zin)Die eerste ben ik het wel mee eens.
Die tweedde niet.
Helemaal mee eensV stelling in een shocky maakt hem stabiel of zelf corrigerend en dat wil je niet.
Een shocky moet alleen doen wat jij wil en niet wat hij zelf wil.
Daar om zijn het ook geen beginners vliegtuigen maar ze wennen wel snel omdat ze zo langzaam kunnen vliegen als het goed is.![]()