Wereldkampioenschap F3K 2013

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow ! What a scooooppp ! Amazing !

Kort door de bocht zoals we van je gewend zijn.

Wat Jan wil zeggen is dat er misschien wel nieuws staat op f3k.nl. ik denk dat je bv niet weet dat er voor nederland een junior naar het wk gaat.

Misschien tijd om hybride te gaan rijden :-)

Wat Jan wil zeggen is dat er misschien wel nieuws staat op f3k.nl. ik denk dat je bv niet weet dat er voor nederland een junior naar het wk gaat.

1-0 voor jaap ;)

Te kort door de bocht ;-(

Dan wens ik alle sukses aan deze Junior voor het WK in Denemarken. Voortaan ik beslist minder kort door de bocht, dan vertel ik ook minder stommiteiten :agrue:

Groetjes,

Yves:oops:

WOW, 3 keer "oplopend" en 3 keer poker op het WK 2013

Wat een mazzel dat we die toch ook vliegen op onze NK:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Team Nederland F3K t-shirts

Wij gaan t-shirts laten maken voor het Nederlandse WK F3K team.

Wil jij ook een WK F3K shirt hebben dan kan dat. Tijdens de wedstrijd voor het NK F3K in Assen op 6 juli (zie Assen - F3K Nederland) is er gelegenheid om een shirt te passen en te bestellen. Een shirt kost 20 euro en daarmee ondersteun je het Nederlandse F3K team op de wereldkampioenschappen.

Let op: dit is eenmalig, na Assen kunnen er geen shirts meer besteld worden!

Jaap

Wat krijg je dan voor 20 euro

Het wordt een zwart katoenen shirt met onderstaand logo.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Oeps... Ik heb geen F3K t-shirt van het Belgische team... Misschien koop ik dan best een Hollands Marcelleke?

Cheers,
Johan

Wie gaat er allemaal naar het WK? Ik ben van plan langs te komen op de vrijdag en zaterdag, de laatste twee dagen van de wedstrijd. Ik ben namelijk op fietsvakantie in Denemarken, dat kan ik dan mooi combineren.
Wordt er ook gekampeerd? Of zit iedereen in een hotel?

Back